czwartek, 11 października 2018

Co kupiłam w Rossmanie na promocji -55% ? 💄💅


Tym razem skusilam się na kilka produktów w czasie promocji -55% 

Pomadke ochronną  z Isany i róż Max Factor 10 NUDE MAUVE kupuje regularnie, wiec musiałam skorzystać z niższej ceny w celu uzupelnienia zapasu. Trafilam w końcu na WIBO puder bananowy, który nawet bez promocji był ciągle niedostępny. Z nowości kupiłam jeszcze 3 produkty do ust: konturówke z Bell HYPOAllergenic 01, pomadka -balsam  z Wibo oraz matową pomadke w płynie z Eveline.
Poniżej prezentuje kolory: Eveline Delicata Rose 04 i pomadka z maslem shea Wibo nr 7




Przy okazji w końcu udało  mi sie kupić Isana olejek do włosów Kokos,  który ciągle był  wyprzedany. Pachnie rewelacyjnie.



A Wy co kupiłyście w Rossmannie?






piątek, 14 września 2018

Smaki jesieni czyli cinnamon rolls i kawa z syropem dyniowym 🎃


Te bułeczki piekę od lat w okresie jesiennym, wtedy moim zdaniem smakują najlepiej. Przepis jest bardzo prosty, a ciasto ma idealna konsystencję, jest elastyczne i nie klei się podczas formowania.  

Ciasto: 

Zaczyn:
25g drożdży 
125 ml mleka (ciepłego)
1 łyżka cukru
2 łyżki mąki 
Wymieszać i odstawić na 15 minut.

Następnie dodać:
1/2 kg mąki
10 dag margaryny lub masła  ( rozpuszczonego)
125 ml mleka ( ciepłego)
14 dag cukru
Szczypta soli 

Wszystko mieszam i wyrabiam mikserem z koncowkami do ciasta drożdżowego i odstawiam do wyrośnięcia na ok.60 minut.


Po tym czasie wałkujemy na kształt protokata i smarujemy:
20g rozpuszczonej margaryny lub masła 
i posypujemy:
1 szklanką cukru+ 3 łyżeczki cynamonu
Zwijamy w rulonik i kroimy na plastry ok.20
Pieczemy w 180'C, ok .25 minut w zależności od piekarnika.






Jakie są Wasze ulubione smaki jesieni?


piątek, 31 sierpnia 2018

Mus do mycia Dove - olejek różany 🌹




Opis producenta:
Zawiera 100% łagodnych substancji myjących.
Delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery ochronnej. 
Zapobiega uszkodzeniu naskórka podczas golenia.
Wzbogacenie formuły o delikatny olejek różany, o właściwościach odmładzających skórę, dodatkowo ochroni ją przed utratą wilgoci. 
Dzięki temu poczujesz, że Twoja skóra jest lepiej nawilżona i gładsza w dotyku. Ponadczasowy zapach róży sprawi, że codzienna pielęgnacja stanie się przyjemnością nie tylko dla ciała, ale i zmysłów.
Rozpieszczający kosmetyk w formie musu oczyszcza, nawilża i odżywia skórę, jednocześnie idealnie przygotowując ją do golenia.


Muszę przyznać, że przepięknie pachnie mimo, że nie przepadam za zapachem różnym ten jest piękny. Wygodne opakowanie, łatwo się dozuje pod prysznicem a gęsty mus utrzymuje się na ciele i łatwo go rozprowadzić. Nie przesusza skóry i sprawdza się też dobrze do golenia. Idealny na jesień, bo na lato wolałabym jakieś bardziej orzeźwiające zapachy, mam nadzieję ze za rok wprowadzą jakieś cytrusy z miętą albo zieloną herbatę.



Wolicie pianki do mycia czy tradycyjne żele pod prysznic?