sobota, 10 października 2015

GLOV - czy to w ogóle działa?





Ku mojemu zdziwieniu tak to DZIAŁA!
Naprawdę tym można usunąć makijaż i to bardzo dokładnie.
Ja użyłam kilka razy w celu przetestowania i nie używam tego do codziennego makijażu.
Na wyjazd kiedy chcemy zabrać jak najmniej rzeczy to jest idealne i nie wiem jak ale usuwa całkowicie makijaż sama wodą.

Z pewnością jeszcze lepiej radzi sobie duża rękawica, bo jednak ten "palec ma mała powierzchnie i żeby oczyścić twarz to trzeba się trochę "pobawić" ale to naprawdę działa.




Miałyście produkty GLOV?
Jak się sprawdziły u Was?





24 komentarze:

  1. miałam okazję wypróbować wersję średnią, bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością lepiej się zmywa niż tym "maleństwem"

      Usuń
  2. słyszałam o czymś takim, ale nie podejrzewałam, że faktycznie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego :D Fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś coś podobnego, ale średnio się sprawdziło u mnie
    zbyt słabo taka rękawica usuwała makijaż i w efekcie miałam podrażnione oczy od długiego pocierania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego używam "okazjonalnie" i w podróży się sprawdza, do codziennego demakijażu jednak wole coś innego.

      Usuń
  5. dobrze wiedziec ze działa. chetnie bym po duza siegnela

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę, ale muszę się zainteresować:) ile płaciłaś za to maleństwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam w beGLOSSY
      ale chyba kosztuje coś koło 19zł?! ale nie jestem epwna

      Usuń
  7. Mam taką rękawiczkę tylko z innej firmy i bardzo lubię nią zmywać makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zmywa sama wodą?
      ja jednak lubię umyć twarz żelem:)

      Usuń
  8. Nie miałam, może i na wyjazd to dobre - zawsze im mniejszy bagaż tym lżej, jednak wygląda zabawnie :-) To jednorazowa rzecz...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielokrotnego użytku, dostałam ja w beGlossy i wypróbowałam, ze faktycznie działa jednak ja bym jej nie używała do codziennego demakijażu dlatego na wyjazd spoko, bo zmyje a nie trzeba dodatkowych butelek z płynem:)

      Usuń
  9. Czego to teraz nie wymyślą, bardzo ciekawy gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona , ze działa w ogóle:)

      Usuń
  10. Fajnie, że działa, bo kusi mnie ten gadżet! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)