piątek, 26 czerwca 2015

Nowość Rossmanna - TAMI bawełniane chusteczki!

Nowość z Rossmanna

TAMI Bawełniane, suche chusteczki kosmetyczne

cena: 4,49 zł




Dla mnie rewelacja!!!
chusteczki są bardzo miękkie, w 100% bawełniane.
Można je stosować na sucho jak i na mokro.
W opakowaniu znajduje się 30 sztuk, co daje 15 groszy / 1 sztukę :)
Maja duży rozmiar i nie rwą się, ani nie pozostawiają włókien na skórze.
Świetnie sprawdzają się do zmywania maseczek i robienia kompresów, np z toniku. 



Używacie tego typu chusteczek? 



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ....i może mieć wiele zastosowań:)))

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, że są w rossmanie, używam ich i jestem zadowolona, swoje znalazłam kiedyś w biedronce z bebeauty ale były tylko jednorazowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej trafić na super produkt z limitowanej edycji i potem żałować, że się kończą i nie można ich już kupić!
      Albo jak super sprawdzone i świetne produkty nagle wycofują z produkcji - nie znoszę tego:)
      Te chusteczki są genialne!!!

      Usuń
  3. Muszę je kupić, przydadzą mi się do zmywania maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie je kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)