czwartek, 4 czerwca 2015

Domowa kawa mrożona

Mega szybka, bardzo pyszna i super FIT 

DOMOWA KAWA MROŻONA

potrzebujemy:

Robimy mocny napar z  ulubionej kawy, słodzimy według własnego smaku, studzimy i zamrażamy w woreczku do lodu lub foremkach.

 Do butelki z dużym otworem lub słoika wrzucamy 3-4 kostki lodu kawowego.....
......dolewamy  3/4 szklanki mleka.....
....i energicznie potrząsamy butelką. (oczywiście zakręconą hihi)

GOTOWE!!!



Jak ktoś może sobie pozwolić na więcej kalorii to świetnie będzie smakowała jeśli przed wylaniem kawy na dno szklanki damy kulkę lodów waniliowych lub śmietankowych a wierzch udekorujemy czekoladą.

Robicie mrożoną kawę w domu?



16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) w sumie wyszedł przypadkiem... hehe

      Usuń
  2. Świetny patent:D uwielbiam kawę mrożoną w lato!
    ps. wszytkie rogale Marcińskie mogę Ci oddać, bo mi kompletnie nie smakują;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. koniecznie, jest przepyszna a nie ma miliona kcal:)

      Usuń
  4. Mmm, jak to musi smakować:)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysznie:))) ...a z gałką lodów jeszcze lepiej!

      Usuń
  5. Podoba mi się pomysł na kawowe kostki lodu. Ja robię bardzo prostą mrożoną kawę, która smakuje mi najbardziej. Kostki lodu, mleko i podwójne espresso. I jestem szczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opcja z kostkami kawowymi jest jeszcze szybsza,tylko wrzucasz i potrząsasz:) polecam wypróbować:)

      Usuń
  6. nigdy nie robiłam ;/ musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że ciekawe rozwiązanie. Niestety, nie sprawdzi się, jeśli chcielibyśmy pić kawę mrożoną od razu :) Chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię tych kawowych kostek więcej i mam je w zamrażalniku wtedy od razu można taką kawę podawać, dodajesz mleko i gotowe:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)