sobota, 9 maja 2015

Zakupy...



Ziaja

  • Krem z SPF 50+ gratis preparat na usta i znamiona 17.55 zł
  • Maseczka oliwkowa 1.30 zł
  • gratisowe próbki



  • Bania Agafii mydło cedrowe do ciała i włosów 16.99 zł
  • Mini szampon Batiste tropical 7.99zł




  •  Złuszczająca maska do stóp 10.99 zł
pisałam o niej tutaj: http://www.agatapiszeee.blogspot.com/2014/06/zuszczajaca-maska-do-stop-lbiotica.html


  •  INGLOT aplikator do pudru (2 sztuki) 15 zł




  •  Soraya maseczki 2.99 zł + druga za 1grosz




  • Sally Hansen Żel do skórek 10.78 zł
  • Isana zmywacz 2.99 zł
  • Sensique zmywacz




  • Eveline krem - serum 8.99 zł
  • Dove żel pod prysznic 11.99 zł
  • Joanna peeling truskawkowy 3.99 zł




  • Dove szampon + odżywka w zestawie 16.99 zł
  • Lakier do włosów got2b 15.99 zł




  •  Isana mydło w płynie neutralizujące kuchenne zapachy 2.99 zł




  • Wibo fixing powder 5.09 zł
  • Lovely konturówka 3.05 zł
  • Wibo pomadka ok. 4zł






  • Kobo pomadka 9.95 zł
  • My Secret puder 7.19 zł
  • Miss Sporty róż 7.19 zł
  • Sensique cień 3.35 zł
  • Catrice zel do brwi 15. 99 zł



  • Rimmel podkład NUDE 13.76 zł





19 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, bardzo ciekawi mnie efekt jaki da złuszczająca maska do stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją miałam i bardzo mi odpowiada, efekt możesz zobaczyć tutaj: http://www.agatapiszeee.blogspot.com/2014/06/zuszczajaca-maska-do-stop-lbiotica.html

      Usuń
  2. Całkiem sporo tego. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten produkt do neutralizacji zapachów mnie bardzo zaciekawił, nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest
    P.S Zapraszam na mój drugi blog rudemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go pierwszy raz jako odpowiednik mydła z Palmolive i właśnie przed chwilą go używałam, jest super i bardzo orzeźwiająco pachnie, po krojeniu cebuli na rękach nie ma śladu jej zapachu!!! dla mnie super efekt!

      Usuń
  4. Wow, nieźle poczyniłaś zakupy! :) Znam i lubię szampon Batiste oraz zielony zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam batiste pierwszy raz:))) ale chyba polubię, bo na razie bardzo fajnie się używa:)

      Usuń
  5. Na początku mojej przygody z makijażem miałam róż z Miss Sporty, ale niestety nie wspominam go dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go uwielbiam:) i ciągle wracam!

      Usuń
  6. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zaszalałaś z zakupami..ciekawi mnie ten peeling do stóp. gdzie go można kupić? nigdzie go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o tę złuszczająca maskę do stóp? ja kupiłam ja w aptece, z tego co wiem to jest też w superpharm.

      Usuń
  8. też ostatnio zakupiłam te puszki do pudru z inglota, niestety w jednym oberwała sie tasiemka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :((( to lipa, ale tak poza tym to bardzo fajne:)))

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tego pudru MySecret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też,ale na razie denkuje jeszcze inne

      Usuń
  10. Mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupiłaś ten żel Sally Hansen do usuwania skórek i puszki ? :/
    Ja nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel Sally Hansen kupiłam w Rossmanie:) a puszko na stoisku INGLOTA:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)