wtorek, 12 maja 2015

Luksusowy krem nawilżająco - ujędrniający EVELINE



Szczerze to raczej bym pewnie sama po niego długo nie sięgnęła, bo zawsze mam zapas takich produktów..... ale wygrałam go w rozdaniu i się nim zachwyciłam.
Zapach ma trochę taki "apteczny" ale moim zdaniem  ładny.
Ma gęstą konsystencje ale nie jest tłusty. Idealnie i szybko się wchłania, skóra jest nawilżona bez uczucia lepkości.
Bardzo pozytywnie mnie ten krem zaskoczył, niestety dziś użyję go ostatni raz, bo zostało mi na jedną aplikację:( 


Jakie inne kremy/masła do ciała polecacie?

7 komentarzy:

  1. Zawsze śmieszy mnie napis "luksusowy" xD Taki chwyt marketingowy, żeby ludzie myśleli, że w cenie 15 zł kupują nie wiadomo co :P
    Polecam kosmetyki Sylveco- przynajmniej rzeczywiście działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktyczne czasem te określenia są śmieszne :)))

      Usuń
  2. Ja równiez miałam się odnieść do tej "luksusowości" ;) To bez sensu, żadna luksusowa marka nie umieszcza na swoich produktach takiej informacji ;) Zwłaszcza, że Eveline raczej nie kojarzy się z wysoką półką - choć mają kilka naprawdę dobrych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo tej śmiesznej nazwy krem bardzo fajny:)))

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki do ciała Eveline, a jeśli chodzi o masła to polecam też Bielendę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic do ciała z Eveline, ale teraz testuję kremy z Isany i ten oliwkowy wydaje się być całkiem fajny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobał ten krem i jego konsystencja, dzięki niemu polubiłam kremy do ciała i będę testować kolejne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)