wtorek, 26 maja 2015

HEBE zdrowie i piękno czyli beGLOSSY/ maj 2015

 Majowe pudełko końcu dotarło 26 maja!? Dla mnie to już lekka przesada...
Na taką zawartość czekaliśmy cały miesiąc:

GOSH Odżywcza pomadka do ust
Gładkie, jedwabiste i niesamowicie połyskujące usta. Dzięki dużej koncentracji pigmentów, pomadka nadaje intensywny, kuszący długotrwały kolor.
Cena:31.99zł/4g PEŁNY PRODUKT

PHYTO Maska do włosów
Ultra-regenerująca maska do włosów osłabionych i uszkodzonych. Przywraca objętość, elastyczność i blask.
Cena:106,99zł/200ml w pudełku mam 50ml

PROSALON Maska do włosów z olejkiem arganowym
Regeneruje i nawilża, przywraca włosom siłę i witalność oraz nadaje niepowtarzalną gładkość i połysk.
Cena: 28,99zł/1000g w pudełku mam 50ml

SHEFOOT Serum ultra regeneracyjne
Serum z kompleksem ceramidów i masłem shea, przeznaczone do zniszczonych, popękanych i szorstkich stóp. Intensywnie regeneruje oraz łagodzi podrażnienia.
Cena: 21,99zł/50ml PEŁNYPRODUKT

PUREDERM Plastry na zniszczone pięty
Intensywna terapia opracowana, aby nawilżyć, ukoić suchą zrogowaciałą skórę pięt. Składniki regenerujące zmiękczają naskórek oraz tworzą warstwę ochronną.
Cena:19,99zł/4sztuki PEŁNY PRODUKT


PREZENT DLA KLIENTEK VIP
BANDI Stymulator wzrostu rzęs i brwi
Hipoalergiczny preparat przeznaczony dla osób, które chcą wzmocnić kondycję rzęś i brwi, zmniejszyć ich łamliwości wypadanie oraz przyspieszyć wzrost.
Cena: 166,99zł / 2x4ml PEŁNY PRODUKT

PREZENT
CAT&CAT kolczyki na sztyftach Cena:9,99zł/1 para


Tak prezentuje się zawartość majowego beGLOSSY!
Dla mnie za dużo produktów do włosów i stóp:(
Ciesze się ze szminki GOSH i produktu do rzęs z Bandi:)
Fajny prezent w postaci kolczyków! 
Liczyłam na jakiś produkt zapachowy typu mgiełka do ciała, może jeszcze będzie przed wakacjami!


Jak Wy oceniacie majowe pudełko beGLOSSY?


30 komentarzy:

  1. odżywka z Bandi jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że u mnie też się sprawdzi:)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem działania tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo mi się nie podoba, może tylko ta odżywka do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  4. takie trochę monotematyczne to pudełko. Spodobała mi się jedynie szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor szminki, kolczyki również mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc byłabym zawiedziona pudełkiem..

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczyłam na inną zawartość. Uf, a miałam zamawiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczyłam na coś innego...

      Usuń
  8. Jakoś mnie nie kuszą te pudełka, zawartość nie do końca mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam subskrypcję w prezencie:)))))

      Usuń
  9. wg mnie nie jest złe, na tle innych wypada dość dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem znowu średnio:( ale masz racje, nie jest całkiem źle!

      Usuń
  10. Szczerze mówiąc,to zawartość pudełka pozostawia wiele do życzenia :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najwidoczniej mieli dużo zamówień ale też by mnie to zirytowało ;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pisali na swoim fb to chyba czekali na jakiś produkt:(

      Usuń
  12. Dodatek od Bandi świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten box jest bardzo słaby. Nie rozumiem dlaczego mamy 2 kosmetyki do stóp i 2 do włosów. Bez sens ... dla mnie w tym miesiacu niestety glossy zawiodło na całej linii ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie na całej,ale bardzo średnio wypadło !!!!!!

      Usuń
  14. Pudełko z założenia było przygotowaniem do lata. W związku z tym znajdziemy tam 2 komplementarne produkty do pielęgnacji stóp (plastry i serum), które poiwnniśmy używać jedne po drugich. Tak samo maski do włosów są skrajnie inne Phytokeratine to eksluzywne dermo a Prosalon jest produktem typowo fryzjerskim. Jestem z nich bardzo zadowolona a kolro poamdki GOSH Extotic bardzo trafiony :) plus świetne kolczyki Cat & Cat :) Każdemu się co innego podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdemu co innego się podoba.
      dla mnie za dużo dają produktów do włosów i kolejny krem do stóp....

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)