poniedziałek, 25 maja 2015

Haul zakupowy....i mój pierwszy w życiu CARMEX!


Niestety nie mogła się oprzeć promocji...:(
Za to mam fajne produkty w rewelacyjnych cenach:)
Sama się dziwię,ale dopiero dziś kupiłam mój pierwszy carmex w życiu!
Żel dove kupiłam ramach konkursu Testuj za darmo!
Na balsam pod prysznic Eveline była super promocja 7zł a peeling do rąk Paloma 3.75zł (tesco)
Cała reszta pochodzi z Rossmana i wszystko prócz carmexu (6.49zł)
było objęte promocją - 40%

Niestety musiałam złamać swój "zakaz zakupów", ale jestem zadowolona i od teraz znowu obowiązuje, tylko jutro jeszcze czekam na beGLOSSY:)



26 komentarzy:

  1. Ale tani ten peeling z Palomy. Bardzo go lubię, ale ja u siebie płacę prawie 10zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go pierwszy raz, jakaś wyprzedaż w tesco była i u mnie kosztował 3.75zł

      Usuń
  2. Też byłam dzisiaj na zakupach w Rossmanie ale jednak pozwoliłam sobie tylko na dwa kremy, peeling enzymatyczny i tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam identyczny żel z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Te rzeczy z tesco były na regale z wyprzedażą więc nie wiem czy ta samo jest w każdym:)

      Usuń
  5. też kupiłam kilka kosmetyków, a sobie obiecywałam, że nie będę ... też mam tą pastę z Ziaja ps też dopiero co kupiłam pierwszy carmex w moim życiu, jeszcze nie używałam...tylko ja wsiowy mam...mam nadzieję, że nie idzie mentolem bo tego nienawidzę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie obiecywałam:(
      Ten mój idzie mentolem! Na razie mam mieszane uczucia...

      Usuń
  6. Peeling z Palomy kusi, carmexu osobiście nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie mam mieszane uczucia....

      Usuń
  7. Carmexu nie lubię, nie sprawdza mi się. Z Twoich zakupów znam tylko pastę z ziaji, po której od razu mnie wysypało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam próbki, które dostałam w sklepie Ziaji i u mnie się świetnie sprawdza (jak do tej pory...) dlatego kupiłam duże opakowanie.

      Usuń
  8. Ja nie miałam ani razu Carmexu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe zakupy :) Ja Carmexa uwielbiam i nie wyobrażam sobie już go nie mieć w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam Eveline jest super, sama go używam :) Duże zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już od dawna kusił za taka cenę nie mogłam się powstrzymać:)

      Usuń
  11. Ziaja liście manuka mnie ciekawi bardzo')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej miałam próbki i tak mi się spodobała, że postanowiłam ją kupić!

      Usuń
  12. Ja swój pierwszy carmex wygrałam w rozdaniu i na pewno kupię kolejny

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale ci się nie dziwię, bo w końcu nie co dzień trafia się taka promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zakupy, jest promocja to trzeba korzystać, nie ma co sobie odmawiać :) to Twój pierwszy carmex, ale napewno nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)