niedziela, 5 kwietnia 2015

Maseczka zwężająca pory AA


Opis producenta:
Maseczka opracowana z myślą o skórze z rozszerzonymi porami - dzięki wyspecjalizowanym składnikom - zmniejszy ich widoczność i zredukuje wydzielanie sebum.

ZWĘŻA PORY
Ekstrakt z owoców róży wielokwiatowej wyraźnie zwęża pory, reguluje wydzielanie sebum oraz wygładza powierzchnie skóry.

CHRONI PRZED PRZESUSZENIEM
Kompleks roślinnych polisacharydów i gliceryna zapobiegają przesuszeniu skóry, a prowitamina B5 wraz z alantoiną łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.

WZMACNIA FUNKCJE OCHRONNE
Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, która zapewnia spoistość komórkową, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości. 

Stosowanie:
Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy(omijając okolice oczu), szyi i dekoltu. Zmyć letnią wodą po 10 minutach. Dla wzmocnienia efektu przed nałożeniem zastosować peeling.


MOJA OPINIA:
Maseczka bardzo przyjemnie pachnie jednak po nałożeniu zapach nie wyczuwalny albo po prostu nos się "przyzwyczaja".
Bardzo przyjemna kremowa konsystencja. 
Myślę, że spokojnie starczyłaby na 2 razy ale ja zawsze zużywam maski na raz.
Po zastosowaniu u mnie WIDOCZNE zmniejszenie porów, po prostu efekt WOW!!!!
Mimo, iż zmywa się ja letnią wodą twarz spokojnie mogłaby zostać bez kremu, ponieważ jest fajnie nawilżona i nie ma żadnego ściągnięcia ani napinania. Ja jestem bardzo zadowolona i polecam!!!

15 komentarzy:

  1. coś dla mnie, mam rozszerzone pory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dała super efekt więc musisz wypróbować:)

      Usuń
  2. Zapach mi się spodobał, ale miałam wrażenie, że trochę piekła mnie twarz po niej..

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa maseczka, wypróbuję ją z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, sama się zdziwiłam efektem:)

      Usuń
  4. Skoro naprawdę zmniejsza pory to muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie efekt widoczny gołym okiem:)))

      Usuń
  5. Muszę przetestować na sobie, bo mam pory jak studnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie wypróbuj,ciekawa jestem jak u Ciebie zadziała!?

      Usuń
  6. Jak na rozszerzone pory to ją muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię te maseczki z Ziaji, ale może warto spróbować czegoś nowego.
    fajny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)