sobota, 7 marca 2015

Mini haul

Uwaga: podkład za 13.90zł w drogerii WISPOL!!!

POZDRAWIAM:*

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo podobają, dostałam od koleżanki a świeczki są z Jyska

      Usuń
  2. "haul" no faktycznie "łowy" wyluzuj, bo niedługo będziesz dawala foty papieru toaletowego i podpasek. Czym tu się chwalić? zamiast takie pierdoły robic i kolejny wpis zapchaj dziure pochwal się czyms ciekawym. to jest, ale chyba "zakupowy ŻAL"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co tu wchodzisz oglądasz to i tracisz swój cenny czas, żeby pisać taki komentarz?
      Jak chcesz coś skomentować to miej odwagę się podpisać, albo daj link do swojego bloga.

      TO JEST MÓJ BLOG i będę na nim publikować co mi się podoba!!!!!!!!!

      Współczuje Ci, że w weekend o 21:41 aż tak się nudzisz, że komentujesz takie żałosne haule to dopiero "towarzyski ŻAL"

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Będzie idealny na wiosnę:)
      POZDRAWIAM:)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. lakier juz miałam i jest rewelacyjny, tak samo jak maseczka z ziaji:)
      a świeczki dostałam i uważam, że są urocze <3

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)