czwartek, 26 marca 2015

Lirene tonik nawilżająco - oczyszczający


TONIK nawilżająco - oczyszczający

Jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery, która wymaga głębokiego nawilżenia i odświeżenia.
Tonik  usuwa pozostałości makijażu i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.  Odpowiednio skomponowane składniki sprawiają, że skóra odzyskuje witalność i blask, staje się gładka i aksamitna w dotyku.


 DZIAŁANIE SKŁADNIKÓW:
§  ekstrakt z ogórka - doskonale nawilża, delikatnie chłodzi, rozjaśnia naskórek, zapobiega przesuszeniu skóry
§  aloes - łagodzi podrażnienia, wspomaga regenerację naskórka
§  alantoina - nadaje skórze jedwabistą gładkość i miękkość
§  ekstrakt z lipy - głęboko oczyszcza, kondycjonuje i poprawia oddychanie komórkowe

Tonik nawilżająco-oczyszczający:
§  skuteczne oczyszcza
§  znakomicie tonizuje i odświeża
§  nawilża i niweluje uczucie „ściągnięcia”

przywraca optymalne pH skóry
bez alkoholu

JAK STOSOWAĆ?
Oczyszczoną skórę twarzy i szyi przetrzyj wacikiem nasączonym tonikiem.
Stosuj dwa razy dziennie, a następnie nałóż krem Lirene dopasowany do potrzeb Twojej skóry.

MOJA OPINIA:
Jak widać po ilości opakowań to bardzo go polubiłam, teraz kończę trzecie opakowanie i mam już w zapasach coś innego, ale z pewnością do tego jeszcze wrócę. 
Moją skórę idealnie odświeżał i przygotowywał do dalszej pielęgnacji. Moim zdaniem idealnie oczyszczał i wyrównywał ph, skóra była świeża i czysta:)
Nie sądziłam, że tak polubię ten tonik, bo kupiłam pierwszą butelkę zupełnie przypadkiem. 
Dla mnie mega odświeżający produkt.


Jakie polecacie toniki do twarzy?





8 komentarzy:

  1. nie miałam okazji jeszcze go używać, ale może w przyszłości chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Ci tonik Dermedic, rewelacja :))
    Zapraszam do mnie na konkurs ;-)))
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/03/konkurs-bierz-co-chcesz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Demedic miałam płyn micelarny, więc pewnie tonik tez bym polubiła...

      Usuń
  3. Tego jeszcze nie używałam, ale lubię markę Lirene.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)