poniedziałek, 30 marca 2015

Chrzan gotowany


To moja ulubiona wersja chrzanu na Wielkanoc i nie tylko... Jesli nigdy nie próbowałyście gotowanego chrzanu to polecam, bo jest przepyszny oraz szybki w przygotowaniu:)

Składniki:


 Ja użyłam blendera, ale można użyć miksera lub zwykłej trzepaczki, byle tylko wszystko dobrze wymieszać!


Następnie całość cały czas mieszając doprowadzamy do zagotowania i GOTOWE!


Z podaje porcji wychodzi ok. 6 takich słoiczków po chrzanie jakiego użyliśmy:)
Po wystudzeniu przechowuje w lodówce.



Jakie są Wasze ulubione "smaki" Wielkanocy?



4 komentarze:

  1. o widzisz, fajny przepis...ale ja niestety nie lubię chrzanu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę spróbować, zawsze idę na łatwiznę i kupuje gotowce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)