poniedzia艂ek, 2 marca 2015

beGLOSSY LUTY 2015 Zakochaj si臋! 馃挐馃挅


W po艣cie podsumowuj膮cym moja p贸艂roczna subskrypcje pisa艂am, 偶e na razie koniec z pude艂kami.... a tu znowu dosta艂am prezent :) kolejna p贸艂roczna subskrypcj臋:) ale to pude艂ko dotar艂o do mnie dopiero dzi艣 i szkoda, bo jest bardzo s艂abe:( szkoda, 偶e chocia偶 nie ma w nim tego r贸偶owego toniku:((( miejmy nadzieje, 偶e w marcu b臋dzie efekt WOW :)



  1. POSTQUAM Lakier do paznokci
  2. PHYSIOGEL Krem 艂agodz膮cy
  3. ARTEGO Serum do w艂os贸w Feel&Shine
  4. LA ROCHE-POSAY P艂yn micelarny
  5. ISIS-PHARMA Peeling z kwasem glikolowym
PREZENTY:
Hydro偶elowe p艂atki Efektima
Krem br膮zuj膮cy Ideal Bronzer


12 komentarzy:

  1. opakowanie chocia偶 艂adne:):)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kasia, niestety tylko opakowanie:(
      Produkty same w sobie nie s膮 z艂e, ale jak na glossy to cieniutko:(

      Usu艅
  2. rzeczywi艣cie nie ma efektu wow

    OdpowiedzUsu艅
  3. nie skusi艂oby mnie to pude艂eczko :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. jakbym zna艂a wcze艣niej zawarto艣膰 to mnie te偶:(

      Usu艅
  4. Pude艂eczko jest urocze, przyda艂oby i si臋 takie :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. jako艣 nie robi na mnie wra偶enia, coraz s艂absze te pude艂eczka z tego co widz臋

    OdpowiedzUsu艅
  6. Faktycznie pude艂eczko jest bardzo 艣rednie :(

    OdpowiedzUsu艅
  7. Sza艂u nie ma, ale te 偶ele pod oczy s膮 fajne

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy pozostawiony komentarz oraz ka偶d膮 wizyt臋.
Jest mi bardzo mi艂o z tego powodu :)