niedziela, 15 lutego 2015

Pierwszy haul 2015



Moja ulubiona farba i maseczka do włosów.
Pierwszy raz suchy szampon ISANA, krem na noc Lirene i serum do biustu.


Ostatnio polubiłam żele Palmolive na równi z Dove :)
Zrobiłam zapas chusteczek do demakijażu z BeBeauty - mój numer 1!
Znowu serum do biustu, ulubiony tusz i zele....
Chciałam lakier a wzięłam z półki malinowy puder do stylizacji....



Szczoteczkę kupił mi mój TŻ i póki co jestem z niej bardzo zadowolona:)


Teraz jeszcze czekam na paczkę z Yves Rocher, bo skusiłam się na ofertę urodzinową:)





20 komentarzy:

  1. Też mam tą szczotkę, ale już nie używam. Palmolive też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie używasz? Żle wpłynęła na Twoją cerę?

      Usuń
  2. szkoda, że nie masz lakieru, wierz mi byłabyś zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję kupić, tylko tym razem muszę uważniej czytać zamiast brać w biegu po opakowaniu:(

      Usuń
  3. Żel Palmolive mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja ostatnio bardzo polubiłam i to kolejne już opakowanie:)

      Usuń
  4. bardzo fajne nowości, tą szczotkę do twarzy mam od dawna i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta szczoteczka gości na wielu blogach ostatnio, chyba tez się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tę szczoteczkę, ale przyznaję, że ją odstawiłam, zapominam o niej :/ uwielbiam ten zapach :) wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja stosunkowo niedawno się do niej przekonałam i teraz ciągle ją kupuje, to już chyba 3 lub 4 opakowanie.

      Usuń
  8. Ja myślę o tej masce do włosów. Ale nie wiem czy poradzi sobie z moimi dziwnymi włosami .. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz to się nie przekonasz

      Usuń
  9. Nigdy nie używałam takiej szczoteczki do twarzy, bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie oczyszcza i wbrew pozorom jest delikatna dla naszej cery.

      Usuń
  10. Ciekawa jestem jak sprawdziłaby się u mnie ta szczoteczka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele ciekawych nowości :))
    Lubię raczej wszystkie żele pod prysznic z Avon :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)