pi膮tek, 20 lutego 2015

OPENBOX - 馃巵馃巶馃帀 Urodziny z Yves Rocher



 Ca艂a zawarto艣膰 paczki wygl膮da tak:


Zapas 偶eli pod prysznic:
 ryz z Laosu, 
pomara艅cza z Florydy,
 migda艂 z Kalifornii
 i kwiat gardenii z Polinezji.


Delikatnie br膮zuj膮ce mleczko do cia艂a 
(ulubione z tego typu kosmetyk贸w)
Kokosowy balsam do ust
Pastylki do k膮pieli: truskawka, malina i je偶yna
Pastylka musuj膮ca do k膮pieli st贸p


Prezent z okazji urodzin i miniaturka z okazji imienin:)


Pozosta艂e prezenty niespodzianki


 Kocyk jutro zmieni w艂a艣ciciela 
i b臋dzie prezentem dla kogo艣 innego:)))


Antyperspirant w kulce z aloesem - mam ju偶 swojego ulubie艅ca i zastanawiam si臋 czy tez nie przekaza膰 go dalej, chocia偶 mo偶e ten aloes tez b臋dzie fajny.
Teraz u偶ywam tylko sztyftu Aloe Vera FOREVER
Paletka 3 cieni z lusterkiem


A tutaj bi偶uteria i jedna z tych rzeczy tak偶e b臋dzie prezentem dla kogo艣 innego:)


To ju偶 wszystkie rzeczy z paczki, 
ja uwielbiam co jaki艣 czas robi膰 zam贸wienia w Yves Rocher:)
Mia艂am tylko nadzieje, 偶e jednym prezentem niespodziank膮 b臋dzie jaki艣 fajny krem do twarzy, ale trudno mo偶e nast臋pnym razem.....



30 komentarzy:

  1. Super zakupy, ja jeszcze nigdy nic od nich nie kupowa艂am

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowa艂a艣 si臋 na bluz臋??

      Usu艅
    2. Jeszcze nie, zastanawiam si臋 ja ja w niej b臋d臋 wygl膮da膰, bo wiesz wi臋kszy rozmiar :( ?!

      Usu艅
  2. Super paczucha :D YR bardzo lubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 偶ele z YR bardzo lubi臋, spisuj膮 si臋 u mnie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jeszcze nie mia艂am nic z tej firmy, kusz膮 mnie ich 偶ele.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ja si臋 ci膮gle czaj臋 na pierwsze zam贸wienie u nich :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja r贸wnie偶 bardzo lubi臋 t膮 firm臋;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  7. Sporo 偶eli i na dodatek moja ulubiona pomara艅czowa wersja :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. fajne nowo艣ci! ja jeszcze nie zamawia艂am nic z Yves Rocher :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To polecam, bo maj膮 super oferty promocyjne i fajne produkty:)

      Usu艅
  9. sporo tych prezent贸w dosta艂a艣 :D

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy pozostawiony komentarz oraz ka偶d膮 wizyt臋.
Jest mi bardzo mi艂o z tego powodu :)