czwartek, 4 grudnia 2014

Pielęgnacja twarzy - AKTUALIZACJA!

  1. Żel do mycia IWOSTIN
  2. Tonik GARNIER (jak go zdenkuje to wracam do Lirene)
  3. Kram na dzień BANDI
  4. Krem pod oczy FLOSLEK
  5. Płyn do demakijażu ORIFLAME
  6. Krem na noc Lirene
  7. Woda termalna La Roche Posay
Prawie same nowości, dużo rzeczy zmieniłam, ale póki co 
moja twarz jest zadowolona!!!
Nie wiem czyja to zasługa, ale jestem mega zadowolona 
ze stanu mojej cery!


A tu jeszcze mini haul z Oriflame
 

Miłego dnia:*





24 komentarze:

  1. Też używam obecnie żelu z Iwostin, ale jak wykończę go to wracam do mojej Ziaji. Podkład z Oriflame też mam taki, tylko, że trochę za ciemny odcień mam, ale mieszam z jaśniejszym i jest odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja jak go skończę to wracam do Lirene

      Usuń
  3. mam Żel do mycia IWOSTIN ale z innej serii, fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda termalna La Roche Posay jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. nic z tych produktów nie znam osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych kosmetyków nie używałam jeszcze nigdy... :)
    Dodaję do obserwowanych!

    Zapraszam serdecznie na moją nową notkę, która jest o pomaganiu chorym dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ci się sprawdza krem z Bandi? Mój czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co całkiem spoko, ale jeszcze zobaczymy jak dłużej poużywam

      Usuń
  8. Ja mam teraz kremik z Iwostin :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam ten żel Iwostin, był bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą wodę termalną♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą wodę termalną♥

    OdpowiedzUsuń
  12. używam obecnie tego żelu z Iwostin i jestem bardzo zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. tonik z garniera mnie interesuje, kusi od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś krem z Bandi ale był strasznie nie wydajny

    OdpowiedzUsuń
  15. Woda termalna La Roche Posay - jej będę zawsze wierna

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten tonik z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam do Ciebie! :) Jak się sprawdza woda termalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna, ale chyba wolę VICHY jednak

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)