wtorek, 18 listopada 2014

zdecydowanie za dużo!!!!! * PRODUKTY DO WŁOSÓW *


Obecnie mam zdecydowanie za dużo produktów do włosów a wszystko głównie przez glossybox.
Teraz mam już zdecydowany zakaz dokupowania, póki nie zdenkuje tego.
Oczywiście nie używam wszystkiego naraz tylko naprzemiennie, ale nie lubię mieć tyle otwartych produktów na raz. 
Nie wiem jak do tego doszło.... :(




Chyba żaden nie jest moim ulubiony :(  
jaki fajny szampon polecacie?





Z tych produktów najbardziej  chyba lubię maskę nawilżającą, 
a Wy jakie fajne maski albo odżywki polecacie?






A tu prawie wszystko z glossyboxa, lubicie te produkty?


Napiszcie mi jakie fajne szampony do włosów polecacie?





14 komentarzy:

  1. szamponów jakiś extra nie znam, odżywkę polecam z alverde bodajże avokado i winogrono lub profesjonalną wella sp repair - zobacz u mnie na blogu, w etykietach mam odżywki i w ulubiećach

    OdpowiedzUsuń
  2. tonik head&shoulders mam ,ale niestety u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to u mnie to samo i nie wiem czy w ogóle uda mi się go zdenkować

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię Alterrę granat i aloes i szampon na kwiatowym propolisie Babuszki Agafii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś miałam tyle produktów, zanim odkryłam co im służy,a co nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do szamponu to Agatko mogę polecić Ci szampony Pilomax :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam mega dużo produktów... do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę mój ulubiony jedwab z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie również masa produktów do włosów, szampon z Isany Med miałam i fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam mgiełki glisskur, ja mam chyba ze 3 razy więcej kosmetyków do włosów i wcale nie czuję się z tym dobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, sporo tego masz! :-)

    Miałam tę maskę z Alterry, była OK.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam Ci Nivea Dimond Volume ;D świetny ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)