środa, 26 listopada 2014

postQuam chusteczki dotleniające do makijażu


Chusteczki do zmywania makijażu twarzy i oczu z efektem dotleniającym, dzięki któremu skóra pozostaje doskonale nawilżona.
Cena ok.40zł / 24 szt.

Jak sprawdzić czy efekt dotlenienia został uzyskany?
Ciężko mi to stwierdzić, ale chusteczki moim zdaniem były rewelacyjne.
Idealnie zmywały makijaż zarówno twarzy jak i oczu, bez jakichkolwiek podrażnień.
Jedna chusteczka wystarczała na zupełny i dokładny demakijaż.
Dla mnie NAJLEPSZE CHUSTECZKI jakich do tej pory używałam.
Jedynym minusem jest ich cena:(


Jakie chusteczki do demakijażu polecacie?








12 komentarzy:

  1. ja nie używam takich chusteczek, jakoś wolę tradycyjną formę zmywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio polubiłam, a potem tylko myje twarz żelem, tonik i krem:)

      Usuń
  2. myślę, że ich większym minusem jest to że są niestety niedostępne w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę i tak bym ich nie kupowała, bo jak na chusteczki mimo, że są świetne - dla mnie za drogie:(

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam, ale cena przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam je glossyboxie, pewnie bym ich nigdy sama nie kupiła

      Usuń
  4. Dla mnie zdecydowanie za drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez raczej bym ich nie kupiła za taką cenę.

      Usuń
  5. Zdecydowanie wolę tradycyjne metody ;) a cena faktycznie za duża ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię chusteczki, bo szybko wszystko usuwają i potem tylko przemyje twarz żelem i gotowe:)

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o chusteczki, ja do demakijażu używam tych przeznaczonych dla dzieci - radzą sobie bardzo dobrze i jeszcze nigdy nie zasponsorowały mi żadnych podrażnień.
    Fajne są też chusteczki do demakijażu z BeBeauty dostępne w Biedronce (kosztują koło 5 złotych) - warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię z BeBeauty te z płynem micelarnym,ale ostatnio nie mogę na nie trafić:(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)