sobota, 29 listopada 2014

MASQUE CONFORT Maska nawilżająca LIERAC


MASQUE CONFORT LIERAC

Maska nawilżająca 

OPIS PRODUCENTA:

Zmysłowa, różowa maska. Doskonale nawilża, wzmacnia i przyspiesza proces gojenia. Przy regularnym stosowaniu skóra staje się gładka i miękka. Sercem tej wyjątkowej formuły jest różowa glinka wzbogacona masłem shea i olejkiem z moreli, które przynoszą długotrwały komfort. Chwile relaksu i prawdziwej przyjemności z maską zapewnia zmysłowy zapach o nutach róży, magnolii oraz ylang -ylang.

 

Doskonałe nawilżenie i natychmiastowe uczucie komfortu
Skóra jest zregenerowana, wzmocniona i odżywiona


Ultra aksamitna, kremowa maska przywraca natychmiast uczucie komfortu wszystkim rodzajom cery potrzebującym regeneracji, odżywienia i relaksu. Wyjątkowe działanie maski zapewniają:
  • RÓŻOWA GLINKA - intensywnie nawilża i regeneruje
  • MASŁO SHEA i OLEJEK z MORELI - zapewniają skórze komfort
  • EKSTRAKTY z KWIATÓW WIŚNI i RÓŻY - wyselekcjonowane ze względu na ich właściwości - nawilżają, odżywiają oraz chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników 

Nałożyć grubą warstwę maski na suchą skórę omijając okolice oczu. Pozostawić na skórze przez 5 -10 minut. Następnie nadmiar usunąć wacikiem lub chusteczką.
Stosować 1 do 2 razy w tygodniu w zależności od potrzeb skóry.


MOJA OPINIA:
Ma konsystencję kremu i taki specyficzny kremowy zapach, miałam jakieś dziwne delikatne uczucie jakby pieczenia (rozgrzania?) ale twarz była nawilżona, ale jednak mając możliwość jej zakupu nie zdecydowałabym się kolejny raz. I to dziwne uczucie jakoś już nie chciałabym go powtórzyć, mimo, że po zmyciu wszystko było ok. Moim zdaniem  za dużo niższą cenę uzyskuje taki sam efekt.

Jakie polecacie maseczki?
 



8 komentarzy:

  1. Nigdy jej nie miałam, nie kusi mnie. Maseczek niestety nie polecę, chociaż... nawilżająca Dermedic jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam, więc chętnie wypróbowałam, ale nie planuję zakupu.

      Usuń
  2. ja używam teraz maseczek ziaja ta nowa seria zielona oliwka nie mylić z liście manuka::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chce je wypróbować teraz, muszę sobie kupić:)

      Usuń
  3. maseczki bardzo lubię, ale ostatnio sięgam jedynie po te które przygotowuje się samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio używam nawilżającej z Marizy

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna maseczka, ja używam zielonej z Cattier w formie pasty. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna,ciekawa jestem czy nie ma parafiny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)