środa, 3 września 2014

Zdenkowani i ich nastepcy...



  1. żel do brwi Giordani Gilr zastąpiłam korektorem do brwi Eveline
  2. Róż Miss Sporty 01 In bloosom zastąpiłam takim samym różem
  3. Tonik Lirene zastąpiłam tonikiem z Graniera
  4. Płyn micelarny Loral zastąpiłam płynem micelarnym Yoskine
  5. Płyn do płukania elmex zastąpiłam płynem Meridol
  6. Pomadkę do ust Nivea zastąpiłam pomadką z Isany posiadającą filtr
  7. Tusz Wonder zastąpiłam kiepskim tuszem z Yves Rocher
  8. Chusteczki do demakijażu BeBeauty zastąpiłam takimi samymi chusteczkami
  9. żel pod prysznic z Lirene zastąpiłam żelem Nivea
Jak Wam idzie 
denkowanie zapasów?


 

28 komentarzy:

  1. u mnie zużycia idą do przodu na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam pierwsze denko i już mam dwa do kolejnego :) Początkowo miałam z tym problem,teraz dzięki projektowi denko,bardziej się mobilizuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po denkach widać ile zużywamy, na bieżąco wyrzucając tak się tego nie dostrzega

      Usuń
  3. ja ostatnio kupiłam tonik lirene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona, ja zszyłam 2 opakowania, ale miałam ten w zapasach i zmieniłam dlatego.

      Usuń
  4. Fajniutkie denko, to teraz czas na nową dostawę :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w tym miesiącu będzie denko mniejsze niż zwykle. Fajny pomysł z pokazaniem 'następców' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, akurat tak mnie coś wzięło, bo każdy zużyty produkt czymś zastąpiłam...

      Usuń
  6. Bardzo lubię te duże butle żeli pod prysznic Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie denko było małe w tym miesiącu, teraz będzie duże te wrześniowe, tak się przynajmniej zapowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa, że "wszystko" kończy się na jeden raz.... heheh u Ciebie to będzie wrzesień!

      Usuń
  8. Przyznam, że nie orientuję się ile dokładnie opakowań kosmetyków w ostatnim czasie zużyłam, gdyż po prostu zawsze je na bieżąco wyrzucam aby niepotrzebnie opakowania się nie gromadziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też wyrzucałam,ale teraz znowu wróciłam do zbierania pustaków:)

      Usuń
  9. U mnie te chusteczki nawilżające średnio się sprawdzały- jakoś nie był wystarczająco mokre. Może trafiłam na jakiś felerny egzemplarz, ale lubię takie rozwiązania w szczególności gdy wyjeżdżam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są idealne, a oczy mam wrażliwe i nie wszystkie mi odpowiadają też.

      Usuń
  10. Róż z Miss Sporty był moim pierwszym różem i darzę go sporym sentymentem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam:) już nie wiem ile zużyłam opakowań:))))

      Usuń
  11. Gratuluję zużyć :) Micel L'oreal bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko, gratuluję zużyć:)
    Miałam płyn elmex, ale u mnie się nie sprawdził, jest dla mnie za mocno miętowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się wydaje, ze za mało miętowy!?

      Usuń
  13. ciekawa jestem jak ten micel z Loreal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie super działał, teraz chciałabym wypróbować płyn Garnier, ale muszę zużyć to co mam.

      Usuń
  14. sporo zużyłaś ;) mi idzie średnio

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tą pomadkę ochronną z Nivea, dobra jest dla mnie:) Trochę tego zużyłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)