czwartek, 4 września 2014

Trdelník domowym sposobem :)


Nie podaje przepisu, ponieważ wykorzystałam 
jeden z dostępnych  w internecie.

 Foremki zrobiłam z puszek owiniętych folią aluminiową


 Nawinęłam na puszki i potem obtoczyłam 
w cukrze z dodatkiem cynamonu.


 Obtoczone w posypce trdelniki wylądowały w piecu.



 A to już gotowe do jedzenia trdelniki, 
nie wszystkie idealne, ale były całkiem  dobre do kawki.



Znacie trdelniki?


Mi się one kojarzą z Gubałówką, 
bo tam pierwszy raz je widziałam:)




15 komentarzy:

  1. nie znam, ale z chęcią się poczęstuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nich,bardzo fajna propozycja ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale zaciekawiłaś mnie :) muszę tylko mężowi piwo kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam, ale sama nie kosztowałam jeszcze, świetny sposób na domowy wyrób ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam, że rurki mają swoją fachową nazwę. ja mam specjalne foremki ale jesteś pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trdelnik to nie są typowe rurki, stąd mój pomysł na "foremki":))

      Na zwykłe rurki również mam foremki i zazwyczaj robię je z kremem....

      Usuń
  6. Nie znam, ale przypominają mi rurki, jakby krem do środka dać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ich, ale ciekawi mnie jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę je po raz pierwszy ale wyglądają smakowicie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)