czwartek, 25 września 2014

Mały haul...


 Bardzo małe zakupy kosmetyczne (cały czas denkuje zapasy):
  • FARMONA szampon Skrzyp Polny
  • ZIAJA żel myjący - liście manuka
  • BE BEAUTY lakier z BIEDRONKI - skusił mnie ten kolor, bo mam już taki z innej firmy i mi się kończy....
  • Odżywka do paznokci (uzupełnienie zapasu, mam nadzieje, że godnie zastąpi eveline)


BUTY TREKKINGOWE i 3-pack skarpet

Buty są super i mam nadzieje, że będzie się w nich dobrze chodziło:))) 
Bardzo mi się podobają !!! HAPPY:)))))


Wypróbuję je w przyszłym tygodniu w górach, już nie mogę się doczekać:))


28 komentarzy:

  1. Buty super, jestem również ciekawa jak spisze się żel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty mnie również zachwyciły, żel po kilku razach jest ok, ale zobaczymy, mam jeszcze ochotę na pastę i żel peelingujący.....

      Usuń
  2. Też by mi się przydały takie butki.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty! ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczyszczanie z ziaji uwielbiam :)fajne zakupki

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten szampon z farmony piękny miał zapach i był nawet w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój Chłopak właśnie mnie na niego skusił zapachem:)

      Usuń
  6. Mam szampon :) Buty super i w przyzwoitej cenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !! Lakier ma przepiękny kolor ! Koniecznie pokaż go nam na pazurkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ostatnio takie kolory, niestety moje paznokcie nie są do pokazywania:( maluje dla siebie ale są krótkie i małe:(

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też, na razie użyłam kilka razy i całkiem fajny, ale zobaczymy....

      Usuń
  9. Widzę, że ta nowa seria kosmetyków marki Ziaja, "Liście Manuka", robi się coraz bardziej popularna ;) Może i ja kiedyś skuszę się na jakiś produkt w tej wersji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy mają i ja też się skusiłam....

      Usuń
  10. Muszę wypróbować ten żel Manuki :) A Buty świetne, chcę takie :) Ale czarne :)
    Nich Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szamponik jest mi znany, włosy troszeczkę mi się po nim plątały ale myślę, że jest warty wypróbowania. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)