piątek, 26 września 2014

Maseczka oczyszczjąca BANDI

Maska oczyszcza skórę i rozjaśnia zaczerwienienia.
Ma silne  nawilżające i łagodzące działanie, koi i przynosi ulgę podrażnionej skórze.

Efekt: wygładzona i zmatowiona skóra 

Sposób użycia: 
Nanieś preparat ba oczyszczoną skórę twarzy i szyi na ok. 10 minut, po czym zmyj letnią wodą.
 
MOJA OPINIA:
Bardzo ładnie i delikatnie pachnie. Łatwo się nakłada, jest w konsystencji żelowej, ja jednak wole maseczki kremowe. Źle się ją zmywa, jednak pięknie oczyszcza i odświeża twarz. Skóra jest gładka i delikatna, nie błyszczy się i jest ładnie oczyszczona. 


Jakie dobre maseczki oczyszczające polecacie?





20 komentarzy:

  1. A ja wole maseczki błotne albo glinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, ale tę chętnie wypróbowałam:)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze nigdy maseczek Bandi, może w przyszłości sprawdzę jakie są, ale póki co mam zapas maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam maseczkę bankietową z tej serii.Ale jak była okazja (wesele znajomych) to zapomniałam je użyć hehehe. Żelowa konsystencja też fajnie,ale ja wolę bardziej treściwe maski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) jeszcze będzie okazja na pewno Pozdrawiam:))

      Usuń
  4. zaciekawiłaś mnie, ja aktualnie mam w zasobach dwie maseczki z balea i dermaglin na bazie glinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kiedyś wypróbować Balea, bo nigdy nie miałam:(

      Usuń
    2. ja się zbieram by je wypróbować, ale jakoś ciężko mi idzie

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie miałam żadnych maseczek z bandi, ale może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mogłaby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię maseczkie peel off-
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze niczego z bandi nie miałam, muszę sobie kupić pędzel do masek

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie widziałam tych maseczek, za to moje ulubione to niebieski Garnier rozgrzewająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam kosmetyków owej marki. Jednak dobrze, że owa maseczka świetnie oczyszcza twarz - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jej, ale moje ulubione maseczki oczyszczające to samodzielnie robione maseczki z glinki rhassoul. Dawno temu podawałam przepisy u mnie. Kupuję tę glinkę w niemal hurtowych ilościach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)