piątek, 1 sierpnia 2014

Najlepsze z najtańszych.....

czyli Chusteczki do demakijażu z płynem micelarnym BeBeauty




Ja swoje kupiłam na promocji w 3-paku za 7.99zł :)

MOJA OPINIA:
Jestem bardzo miło zaskoczona działaniem tak tanich chusteczek... REWELACJA!!!!
U mnie idealnie zmywaja makijaż (chociaż ja zawsze myje twarz żelem na końcu,ale same by spokojnie dały rade) i do tego zero jakichkolwiek podrażnień i szczypania w oczy.
Ja od chusteczek nie oczekuje niczego więcej a te jeszcze dodatkowo pięknie świeżo pachną! 
Moje chusteczki IDEALNE:)


Jeśli ich nie miałyście to polecam, bo są warte wypróbowania. nie wiem czy to była limitowanka, bo chciałabym jeszcze sobie dokupić, ale nie widziałam ich nigdzie ostatnio:(( 


Nie wiecie czy są w regularnej ofercie?



17 komentarzy:

  1. bardzo je lubie ...u mnie też recenzja była właśnie o nich :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam:))) te chusteczki są naprawde warte uwagi!

      Usuń
  2. Nie używam tego typu produktów, bo większość z nich powoduje u mnie błyszczenie się skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie nic takiego nie zauważyłam.

      Usuń
  3. Ciekawe,nie miałam ich jeszcze.U Mnie spisują się chusteczki z Alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej z tańszych też lubiłam Alterre ale teraz po spróbowaniu tych..... maga różnica i dużo lepsze są te z BeBeauty:)

      Usuń
  4. nie stosuję chusteczek, ale na wyjazd super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich jeszcze nie miałam, ale u nas w Biedronce takie widziałam. Ja chce narazie zużyć te POSTQUAM dotleniajace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje POSTQUAM jeszcze czekają na swoja kolej:)

      Usuń
  6. U mnie się one nie sprawdziły ;(( za to te dla dzieci z biedronki świetnie spisują się w zmywaniu makijażu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny dowód na to, że jeden produkt może być jednocześnie hitem i kitem... Ja je uwielbiam:)

      Usuń
  7. Zraziłam się do takich chusteczek... kiedyś rossmannowskie mi nie podeszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak miałam,ale po pewnym czsie zaczęłam próbować i przekonałam się po chusteczkach nivea, że niektóre są całkiem fajne:)

      Usuń
  8. Te chusteczki chyba są w stałej ofercie, ale ja wolę ich płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wole chusteczki,ale płynem czasem jeszcze delikatnie przemywam oczy.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)