piątek, 29 sierpnia 2014

Mini haul - Yves Rocher, Maybelline, Bandi...


Dostałam bardzo korzystna ofertę wysyłkową i nie mogłam sobie odmówić, tym bardziej, że zapach Evidence i błyszczyk dostałam w prezencie! 
Super deal <3

Moja ulubione pasta Elmex 
i ulubione maseczki odżywcze z Perfeckty:)

Maskara Maybeline MEGA PLUSH - 
do testów za 1gr z Superpharm:)))


Urodzinowy prezent od Bandi, przez 3 dni sierpnia do każdego zamówienia dodawali krem GRATIS!!!

Zamówiłam sobie tylko maseczkę 
i dostałam krem i 3 fajne próbki.

Moim zdaniem super promocja marki oraz docenienie każdego klienta bez względu na kwotę zamówienia:) 

Brawo BANDI!!!






29 komentarzy:

  1. Rzeczywiście zakupy z YR były niezłą okazją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) zamówienie musiało mieć kwotę 39zł :)) mega okazja tym bardziej, ze zamawiałam razem z koleżanką, ona chciała produkty a ja płaciłam za przesyłkę i zamówiłam tylko żel:0

      Usuń
  2. Na promocję Bandi też się skusiłam. A tę wersję maseczki Perfekty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. w klubie lifestyle są takie fajne promocje co jakiś czas dla pierwszych 500 osób i akurat miałam szczęście:)

      Usuń
  4. Też lubie tą pastę elmex, a promocje w YR zawsze kuszą

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te maseczki z Pefecty :) Ja też skusiłam się na zamówienie z Bandi :) Fajna akcja,oby częściej takie były :) ciekawa jak nam się sprawdzi ten gratisowy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś na super okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne okazje ;) a firma bandi naprawdę dobrze podeszła do klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie załapałam się to tych testów w Super Pharm :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te maseczki z Perfekty, ale już bardzo długo ich nie używałam. Ciekawe, czy mam jeszcze jakąś w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mnie też, ostatnio używałam tylko silikonowych szczoteczek...zobaczymy jak się sprawdzi taka...

      Usuń
  11. Błyszczyk YR ma mega kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny na jesień, ale na ustach jest półtransparentny i nie daje aż tak mocnego efektu.

      Usuń
  12. Nie wiedziałam o promocji Bandi, szkoda bo była bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dowiedziałam z jednego bloga, trwała tylko 3 dni!

      Usuń
  13. No z Bandi fajna ta akcja ;)
    Czemu ten Elmex taki drogi :/ No wiem, że najlepszy, swojej córce kupuję wersję Junior.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od kilku lat elemex stosuje i na promocji zawsze kupuje:)

      Usuń
  14. Zapach Evidence jest przepiękny! Miałam kiedyś jego próbeczkę i pamiętam że bardzo długo się utrzymywał : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)