środa, 20 sierpnia 2014

Letnie orzeźwienie - beGLOSSY sierpień 2014

Pierwszy raz dostałam tak pachnące pudełko, pisząc post ciągle czuje ten piękny zapach, który jest mega orzeźwiający i sprawił, że całe pudełko pięknie pachniało i nadal pachnie.... REWELACJA:)
Super to wyszło, brawo!

CASHMERE ILLUMINATOR Rozświetlający krem liftingujący
Bomba witaminowa dla osób o szarej, matowej i zmęczonej cerze, żyjących w szybkim tempie i narażonych na stres. Polecany jako regenerująca kuracja dla skóry wysuszonej.
Cena:35,99zł/30ml

IWOSTIN SENSITIA Żel do mycia hypoalergiczny
Dzięki zawartości łagodnych substancji myjących delikatnie oczyszcza skórę twarzy i ciała. Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry, przywracając jej miękkość i gładkość.
Cena:33,50zł/200ml

NAILS INC Westminster Bridge Matte Top Coat
Nadaje natychmiastowy efekt matowych paznokci. Wystarczy nanieść jedna warstwę na płytkę pomalowaną kolorowym lakierem, by otrzymać moden matowe wykończenie
Cena 56zł/10ml PEŁNY PRODUKT

SO SUSAN COSMETICS Concealer Quad
Zestaw korektorów w czterech odcieniach, które perfekcyjnie ukryją przebarwienia i drobne niedoskonałości cery, a także zatuszują cienie pod oczami
Cena:86zł/4g PEŁNY PRODUKT

ORGANIQUE Balsam do ust - pomarańczowy sorbet
Bogata receptura została skomponowana z naturalnych olejków roślinnych i wosków. Produkt zmiękcza, natłuszcza , poprawia nawilżenie i przywraca komfort skórze.
Cena 29,90zł/15ml PEŁNY PRODUKT
 



 PREZENTY:
JOANNA Balsam do suchych miejśc 3w1
Dzięki połączeniu masła pomarańczowego i masła shea z wit. E, skutecznie odżywia i pielęgnuje sucha skórę 
Cena: 6zł/8g PEŁNY PRODUKT
ORGANIQUE Mydło glicerynowe - pomarańcza z chili
Mydło na bazie najwyższej jakości gliceryny, wytwarzane ręcznie, według tradycyjnych receptur.
Cena 14,90/100g
YU-BE Moisturising Skin Cream
Krem nawilżający na bazie gliceryny, wzbogacony w wit.B2 i kamforę. Doskonale nawilża skórę.
Cena:48zł/33g


Jak się Wam podoba 
sierpniowe beGLOSSy?




43 komentarze:

  1. Całkiem spoko:) mam ten balsam do ust:) te mydla tez lubie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zadowolona... ten zapach... mmm

      Usuń
  2. Wow, wyjątkowo podoba mi się zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne jest , bardzo trafione tym razem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie przeciętne pudełko

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to pudełko! Super.... może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szału nie ma ale tragedii też nie, całkiem ok pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie średnie pudełko . Najfajniejsze jest te mydłko glicerynowe :) Obserwuję i ściskam ♥
    http://milano-infusion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie udane pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zawartość :) Pozdrawiam!
    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zainteresował mnie matujący top.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie jest ekstra. Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz dla mnie to pudełko jest po prostu genialne, a jak patrzę na to pudełko pomarańczkowe:),mniam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko rewelacja,dawno takiego nie widziałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż mi szkoda, że to już ostatnie z mojej subskrypcji:(

      Usuń
  16. coraz więcej osób otrzymuje paczki beglossy, przez co i ja zaczynam się nad tym zastanawiać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa, co miesiąc czekasz na "Mikołaja"...

      Usuń
  17. Zawartość bardzo mi się podoba, chętnie bym zamówiła to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne pudełeczko :) Tylko ta cena matu do paznokci jest tragiczna :D Nigdy nie kupiłabym takiego produktu za tyle pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tym bardziej, ze mi ten efekt się nie podoba wole seche vite:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)