poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Intensywnie nawilżająca maseczka pure&natural NIVEA

DZIAŁANIE
Nowa INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA MASECZKA Pure&Natural z pochodzącymi z certyfikowanej organicznej uprawy bio olejkiem arganowym i bio aloesem intensywnie nawilża i łagodzi skórę utrzymując jej naturalna równowagę.

Bez parabenów
Bez Silikonów
Bez barwników
Bez olejów mineralnych

EFEKT
Skóra jest intensywnie nawilżona
Wygląda zdrowo i naturalnie promienieje.

SPOSÓB UŻYCIA:
Stosuj raz lub dwa razy w tygodniu jako stały element pielęgnacji twarzy. 
Nałóż obficie na oczyszczoną skórę twarzy , unikając okolic oczu i ust.
Pozostaw na skórze 10-15 minut, a następnie usuń pozostałości maseczki chusteczką.



MOJA OPINIA:
Czas spędzony w niej pozwala się zrelaksować przy delikatnym i świeżym zapachu oraz delikatnej kremowej konsystencji.
Skóra po niej jest delikatna, miękka i lekko jednak przyjemnie napięta.
Twarz nie jest tłusta i nie żwici się, cera jest taka jkby świeża nie wiem sama jak to nazwać. z pewnościa jeszcze jej użyje chociaż przyznam, że byłam uprzedzona do produktów do twarzy nivea typu toniki, żele do mycia twarzy, mleczka, maseczki jednak tą zdecydowanie polecam i sama jeszcze kupię:)



Jakie polecacie 
maseczki do twarzy?



10 komentarzy:

  1. jaki to zapach?możesz określić bliżej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umiem go opisać dokładniej, może przy następnym użyciu się bardziej "wwącham" i Ci napisze wtedy:)

      Usuń
  2. Unikam maseczek nawilżających, bo przez nie zbytnio przetłuszcza mi się skóra, ale może ta by się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja u siebie nic takiego nie zauważyłam, może dlatego, ze stosuję je na zmianę....

      Usuń
  3. Ciekawa maseczka :) Ja teraz testuje różne glinki, dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam maseczki:)) i lubię próbować coraz to innych...

      Usuń
  4. Wygląda ciekawie:) Gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz w drogerii typu rossman lub natura, moja była gratisem do balsamu lub olejku do ciała nivea z Q10

      Usuń
  5. Jeszcze nigdy jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam maseczki :) mam wtedy wolne bo dzieci się mnie boją ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)