środa, 6 sierpnia 2014

GOLDEN CHARM...

czyli magia złota na skórze - balsam Lirene


OPIS PRODUCENTA: Balsam GOLDEN CHARM sprawi, że poczujesz poczujesz prawdziwa magię złotych drobinek na skórze, która rozbłyśnie szlachetnym blaskiem. Zmysłowy zapach balsamu podkreśli Twoją kobiecość i naturalne piękno. Zawarta w balsamie złota alga głęboko nawilża skórę oraz pobudza redukcję kolagenu, dzięki czemu na dłużej zatrzymasz młodość. Hialuronian przywraca jędrność, a olej z jojoby odżywia skórę.Balsam GOLDEN CHARM sprawi, ze stanie się miękka w dotyku i jedwabista.



MOJA OPINIA:
Ja ten produkt bardziej nazwałabym żelem niż balsamem. Na lato konsystencja żelowa jest idealnie trafiona, balsam się szybko wchłania i nie zostawia tłustej i lepkiej warstwy. Zawiera w sobie złote drobinki, które ja na lato i wakacje akurat uwielbiam, zwłaszcza na opalone ciało.
Ciężko ocenić właściwości nawilżające, ale skóra po nim nie jest przesuszona i po aplikacji jest gładka i przyjemna w dotyku.
Mnie ten produkt oczarował głównie za kosystencję i możliwość stosowania nawet w upalne dni, ponieważ on nie spływa i nie klei skóry. 

Coś czuje, że zostanie ze mną na dłużej. 
Ja jestem nim po prostu zachwycona.


Miałyście ten produkt? 
Lubicie taki efekt na lato?






31 komentarzy:

  1. podoba mi się ta poświata na skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię drobinek nawet małych

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt drobinek przepięknie wygląda na opalonej skórze:) Lubię tego typu balsamy latem

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt - uwielbiam takie balsamy w okresie letnim

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super idealny ale na sylwestra ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. posiadam ten produkt i bardzo lubię jego blask drobinek, świetnie podkreśla opaleniznę, mimo iż czasem odnoszę wrażenie że troszkę się klei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za dużo nakładasz? właśnie dla mnie jest dużym plusem brak lepkości jak przy innych typowych balsamach

      Usuń
  7. a ja właśnie jakoś za drobinkami w balsamie nie przepadam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie też ale taki na wakacje dla mnie super:)

      Usuń
  8. ciekawe! jeszcze złota na sobie nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja drobinki lubię tylko latem, więc w sumie teraz chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez altem , więc jak dostałam go w glossy to czekał na swoja kolej...

      Usuń
  10. Fajnie, że u ciebie tez się sprawdził. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie przepadam za produktami z drobinkami, jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  12. muszą pięknie się mienić w słońcu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i bardzo się z nim polubiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie!
    Lubię trochę blasku na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)