niedziela, 6 lipca 2014

Znowu haul...


Szukałam fajnych, białych trampek, ale w niższej cenie nic Conversy i mam:))


Wybrałam się z koleżanką na małe zakupy i kupiłyśmy kilka rzeczy na wyprzedażach w Sinsay i Croppie:)))



Dwa super paski za 9.99zł! MEGA:)


Kupiłam też kilka kosmetyków z dwóch powodów, 
nie mogłam się oprzeć okazjom albo 
musiałam uzupełnić braki:)))


Będę tęsknić za sezonem truskawkowym....


Jakie macie plany na wakacje? 

Polecacie jakieś ciekawe miejsca lub sposoby na fajne spędzenie wolnego czasu?





27 komentarzy:

  1. Ale świetne trampki - zakupy udane. U mnie wakacji brak - wycieczki jednodniowe pozostają w weekendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też weekendy ale ja lubię nawet takie jednodniowe:)))

      Usuń
  2. ja też będę tęsknic za truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za szybko ten okres mija albo jest za krótki..:(

      Usuń
  3. Świetne nowości. Ja wakacje spędzam poza domem :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię koszulki z Sinsay ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze zakupy z tego sklepu:)

      Usuń
  5. uwielbiam truskawkowe koktajle, ja też kupię sobie zwykłe trampki po okazyjnej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo tych szukałam i nawet w sklepie firmowym mcarthur już nie mają ale dorwałam na allegro:))) jupi!

      Usuń
  6. Nie lubię koszulek z Sinsay bo po dwóch praniach wyglądają jak szmaty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:( zobaczymy co z moimi się stanie, bo mam pierwszy raz z tego sklepu.

      Usuń
  7. ja również z żalem żegnam się z truskawkowym sezonem, a zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. dzięki, mi tez się bardzo one spodobały:)

      Usuń
  9. Szał zakupowy ! :) Koniecznie napisz jak sprawuje się u Ciebie tonik z garniera.

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę Lirene "biorę się za niego":)

      Usuń
  10. Tez kupiłam to mydełko z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusił ten "wakacyjny" zapach...

      Usuń
  11. Widać, że zakupy były udane. Bardzo fajne trampki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)