wtorek, 22 lipca 2014

IT'S SKIN Pearl Bright Essential Mask Sheet





IT'S SKIN Pearl Bright Essential Mask Sheet

Rozświetlająca maska do twarzy na płachcie, nasączonej skoncentrowaną formułą składników aktywnych. 
Ekstrakt ze sproszkowanej perły oraz lukrecji rozświetla skórę, nawilża i dodaje blasku.
 

Cena: 9zł/22g 









MOJA OPINIA:
Ładnie, delikatnie pachnie, nie jest to mocny drażniący zapach jak czasem bywa.
Dobrze przylega do twarzy, nie odpada, można z nią nawet chodzić:)
Po ściągnięciu płata, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy.
Skóra po niej była dobrze nawilżona, bez uczucia ściągnięcia.
Widoczne było zwężenie porów!!!!
Skóra po nie wyglądała bardzo świeżo i być może to ten efekt rozświetlenia??!! ciężko mi to stwierdzić!
Jedno mogę stwierdzić na pewno KUPIŁABYM PONOWNIE:)



Znacie ją? 
Jak u Was się sprawdziła?







9 komentarzy:

  1. nie znam, ale fajnie, że się sprawdziła i te zwężenie porów też fajne, coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie zwężyła mi pory:) bardzo widoczny efekt po

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. a tak średnio wolę chyba kremowe, ale ta bardo mi przypadła do gustu:)

      Usuń
  3. Lubię tego typu maseczki choć tej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tej maski, była w Glossyboxie. Jestem zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)