wtorek, 29 lipca 2014

Ciekawe miejsce: Pustynia Błędowska


Piasek był tak gorący, że czułam jego ciepło  przez buty.... 
a byłam w tenisówkach.



W ten weekend miałam okazje pierwszy raz być 
na Pustyni Błędowskiej.

Byłam tam jako kibic na Biegu Herosa....


Fajnie to wszystko wyglądało... ale było strasznie gorąco...




Widzicie tych małych "ludzików"?





 Każdy ZWYCIĘZCA dostał taki piękny, w tym roku -  szklany medal.... 
Dla mnie każdy kto ukończy taki bieg jest zwycięzcą:)

GRATULUJE wszystkim, którzy brali w nim udział!!!

PS. Wiecie co to jest ciecz nieniutonowska?





19 komentarzy:

  1. nie wiem, uświadomisz mnie? dokładnie każdy kto ukończy jest wygrany:) a byłam ostatnio niedaleko, ale niestety do teraz żałuję darowałam sobie pustynię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciecz ta znajduje się podobno w butach firmy Brooks, a co to jest napisał/a dawmaz w komentarzu niżej :)

      Usuń
  2. super zdjęcia, a medal rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie bylam:). I nie mam pojęcia co to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam jest super, nigdy tam nie byłam, żałuje. Prawda, każdy kto ukończy jest zwycięzcą :) A co to ta ciecz, nie mam pojęcia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego, wszystko przed Tobą:)

      Usuń
  5. Świetny medal, szacun dla uczestników:D
    A ciecz nieniutonowska, to taka ciecz, która pod wpływem nacisku zachowuje się jak ciało stałe, a bez nacisku jak ciecz. W domu można to wykonać za pomocą wody i mąki ziemniaczanej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!!! właśnie taka ciesz znajduje się podobno w butach firmy Brooks:)

      Usuń
  6. Ciekawe miejsce ,kiedyś o nim słyszałam ;) Szacunek dla tych, którzy przebiegi cały dystans ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne miejsce, z przyjemnością bym je odwiedziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w środku pól nagle pustynia i piach...

      Usuń
  8. :) piękna, ale zawiodła moje wyobrażenia o pustyni - strasznie zarośnięta w porównaniu do zdjęć sprzed lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut oka moją też:( podobno trwa jej "odkrzewianie"

      Usuń
    2. oo to super :) bo niedługo cała zarośnie
      ja byłam jakieś 3 lata temu i różnica między tym co pamiętam, a Twoimi zdjęciami i tak jest już spora

      Usuń
  9. Chciałabym zobaczyć na żywo taką pustynię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)