niedziela, 15 czerwca 2014

Prezenty + haul zakupowy...





Z okazji naszego kilkuletniego święta miłości i obrony mojej pracy magisterskiej dd mojego TŻ dostałam Samsunga Galaxy......mega niespodzianka:)
Jak widać jeszcze nie spersonalizowany przeze mnie i czeka aż kupię mu jakieś fajne etui, może coś polecacie?





Moja koleżanka z pracy również i to jako pierwsza zrobiła mi prezent z okazji zostania mgr :) Tak miło mnie tym zaskoczyła, że nie macie pojęcia jak się cieszyłam:) Dzięki Martuś:)




A to mój mały haul zakupowy, w sumie tylko najpotrzebniejsze rzeczy i uzupełnienie pustaków.



DOBRANOC:)
 

22 komentarze:

  1. Samsung świetny, nowości również :). Bardzo miło ze strony koleżanki!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent! :) ile lat świętowaliście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było na żadną rocznicę tylko tak, ponieważ każdy dzień jest dla nas świętem miłości:))))

      Usuń
  3. Super prezenty :)
    Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!! Ja niestety zmagam się cały czas z pisaniem licencjatu i końca nie widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a Ty ani się obejrzysz a będziesz po obronie... trzymam kciuki:)

      Usuń
  5. mam tego Samsunga i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja też go polubię:)

      Usuń
  6. Zastanawiam się właśnie nad zakupem tego Samsunga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tablet miałam okazję testować, fajny sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty Kasiu , gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty, bardzo przydatne, a i produkty haulowe niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)