czwartek, 22 maja 2014

Złuszczająca maseczka Pure Nature z organicznym ekstraktem z jaśminu

Maseczka typu peel off z ekstraktem z jaśminu, który działa relaksująco.
Usuwa martwy naskórek i rozjaśnia cerę. 
Do cery normalnej i mieszanej. 

Sposób użycia:
Pozostawić na 20 minut do wyschnięcia.

Moja opinia:
Pięknie pachnie jaśminem, ale też bardzo czuć w niej alkohol:( jakoś nie specjalnie przypadła mi do gustu ta maseczka i pewnie zużyje, ale jak mam wybór bo nigdy nie sięgam po nią:(
Nie widzę po jej zastosowaniu żadnych efektów i może dlatego nie przepadam za nią. 
Z pewnością nie kupię  ponownie. 

Miałyście ją? Jak się u Was sprawdziła? 


15 komentarzy:

  1. Nie używam kosmetyków z Oriflame, nie sprawdzająsię u mnie w ogóle . I nie przepadam też za maseczkami typu peel off ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie lubię maseczek typu peel off. Niektóre maseczki z Oriflame są całkiem niezłe. Kiedyś w swojej ofercie (nie wiem czy nadal) mieli maseczkę pomidorową. Na mojej skórze dawała fajne efekty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja inne też lubię, ale ta jest nie dla mnie:(

      Usuń
  3. nie miałam tej maseczki i pewno ie będę miała bo nie kupuje kosmetyków z Oriflamu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedna maskę z Ori ale trochę inna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie specjalnie mnie kusi u raczej nie przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jeny jak czuć w niej alkohol to ja od niej uciekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, chociaż inną peel off z Avonu lubię:)

      Usuń
  7. Bardzo dawno nie miałam nic z Oriflame. Po za tym, maseczki peel off chyba raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz też nie przepadam, choć ostatnio skusiłam się na złotą z Avonu.

      Usuń
  8. Nigdy jej nie miałam i pewnie nie kupię. Używam cynkowej z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)