wtorek, 27 maja 2014

FUSSWOHL lotion do nóg rozświetlający

OPIS PRODUCENTA:
Pielęgnacyjny LOTION NABŁYSZCZAJĄCY DO NÓG FUSSWOHL z ekstraktem z jedwabiu sprawi, ze nogi nabiorą delikatnego błysku. Formuła pielęgnacyjna z ekstraktem z orzechów makadamia i masłem shea pomoże w utrzymaniu odpowiedniego nawilżenia, sprawiając przy tym, ze skóra nóg stanie się delikatna i sprężysta. Rozpieszczająca pielęgnacja z kompozycja zapachową z jaśminu i wanilii otoczy nogi powabną, poruszająca zmysły wonią. Lotion szybko się wchłania - nie pozostawiając tłustej warstewki na skórze.

MOJA OPINIA:
Takich produktów używam zwłaszcza latem, kupiłam go w tamtym roku z ciekawości na promocji za ok3-4zł. 
Ma fajna dosyć gęsta konsystencje i faktyczne dobrze się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. 
Zapach ma bardzo przyjemny dosyć słodki bardziej waniliowy niż jaśminowy. Na nogach widoczne są małe drobinki jak gdyby takiego pyłu brokatowego, ale na lato można sobie pozwolić na taki efekt myślę. 
Fajny produkt jak za taką cenę, ale raczej nie kupię go ponownie, bo mam teraz nowy produkt o podobnym działaniu z Lirene i już nie mogę się doczekać żeby je porównać:) 

Lubicie typu typu balsamy na wakacje?





37 komentarzy:

  1. Nie używam tego typu rzeczy ;) nie miałam okazji testować. Lubię mocne nawilżenie, nabłyszczenie to dla mnie za mało, mimo, że opisem kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stosuje ten produkt dodatkowo i tylko okazjonalnie i dodatkowo latem:) poza nim używam też "normalnych nawilżaczy"

      Usuń
  2. mnie jakoś nie przekonują:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuję aż tak specjalistycznych kosmetyków, bo później i tak stoją nieużywane. Używam jednego do nawilżenia całego ciała, zresztą i tak co drugi dzień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat na ten skusiłam się przez cenę i fajnie było wypróbować:)

      Usuń
  4. Fajny efekt ale kupie go dopiero jak będę miała opalone nogi wtedy na pewno efekt będzie większy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam z tej serii ale peelingu do stóp.. jak za taką cenę to też spełnił swoje przeznaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cena skłoniła do wypróbowania go :)

      Usuń
  6. Mam go:) Lubię takie błyskotki na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię:) teraz będę próbować Lirene.

      Usuń
  7. nie słyszałam o tym produkcie, ale chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto wypróbować, choć ja chwilowo nie skusze się na następne opakowanie:)

      Usuń
  8. ja używam obecnie balsam CC z Bielendy i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za drobinkami na ciele, ale lubię produkty Fuss Wohl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na lato do gołych nóg lubię taki efekt:)

      Usuń
  10. Nie przepadamy za drobinkami ...:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno zastanawiała mnie koncepcja drobinek w kremie do stóp. Nie mam nic przeciwko, zwłaszcza na lato, ale nie wygląda to dziwnie, gdy stopy błyszczą, a łydka już nie? hmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest krem do nóg nie do stóp :)))

      Usuń
  12. Rzeczywiście, a ja czytając do nóg i tak myślałam o stopach, bo i tubka taka i marka tak mi się kojarzy ;) aczkolwiek przy tej pojemności ma to nawet sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie kupie na lato taki produkt jest przydatny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygląda na nogach w słońcu:)

      Usuń
  14. Lubię tego typu produkty na lato,czekam tylko kiedy się opalę choć troszkę :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kusza mnie tego typu rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja na lato i wakacje lubię takie gadżety:)

      Usuń
  17. Szczerze powiem, że nigdy tego typu produktu nie miałam i nie używałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)