sobota, 26 kwietnia 2014

Podsumowanie 3 miesięcznej subskrypcji GLOSSYBOX

GRUDZIEŃ _ STYCZEŃ _ LUTY




GRUDZIEŃ

 Dziwny kolor, inny niż w buteleczce i  jedna warstwa słabo kryje
 Olejek czeka na lato,ale bardzo się ciesze że mogę go wypróbować:)
 Żel sam w sobie fajny, ale jego koszt w przeliczeniu to 2.20zł i często jest dodawany jako gratis do zakupów. 
 Serum Lierac bardzo fajny produkt zużyłam całe.
Szampon starczył na 3-4 razy,ale jak na szampon za drogi wolałabym wypróbować maskę. 

OCENA: 2/5

 

STYCZEŃ

Używam takich baz okazjonalnie, ale fajnie było wypróbować:)

 Wolałabym już Regenerum do paznokci, zużyłam ale bez szału jak każda inna pomadka.
 Fajny zapach, delikatne drobinki, dobrze się wchłania - czeka na lato:)
 Bardzo fajny produkt, używam cały czas:)
Gąbeczka sprawdziła się u mnie rewelacyjnie i jestem zadowolona:)

 OCENA 5/5


LUTY

Tusz dla mnie okropny:( 

 Odżywka przyda się, bo mam problem z paznokciami, używam.
 Krem REWELACYJNY!!!! Zastanawiam się nad ponownym zakupem:)
 U mnie się nie sprawdził, wolę tradycyjny lakier:(
Czekałam na coś z Tołpy, ale nie lubię mleczek niestety wolałabym tonik z drugiej wersji.

OCENA 3/5

 
Na chwilę obecną zdecydowanie poprawiła się jakość pudełeczek według mnie, teraz mam półroczną subskrypcje i dwa ostatnie pudełka były bardzo fajne:)
 

 

31 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam żadnego pudełeczka Glossy ;)
    Vo innego Shiny- te zdarza mi się kupować, aczkolwiek bez stałej subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jeszcze się nie zdecydowałam na Glossy :) Fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam subskrypcję od Chłopaka, więc to On zdecydował się za mnie:) heheh

      Usuń
  3. mnie najbardziej podoba się zawartość grudniowego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jak widać jest inny i lubi co innego:)

      Usuń
  4. Ja jak na razie nie zdecydowałam się na żadną z proponowanych subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie dwa ostatnie pudełka były super. A z tych co przedstawiłaś to chyba styczniowe najbardziej przypadło mi do gustu :) Tylko ja miałam nieco inną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie fajne miałaś styczniowe z Lierac i Pat&Rub :)
      Nie zawsze trafi się najlepsza wersja:(

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Subskrybowałam przez kilka miesięcy, niektóre produkty były fajne, a inne nie. Na razie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam na pól roku i raczej tez zrezygnuje potem, może za jakiś czas znowu zacznę...

      Usuń
  8. Drugie pudełko zdecydowanie najlepsze :D Super produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam jedno pudełko jak na razie i co miesiąc nie jestem przekonana czy znów zamawiać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ma subskrypcję, więc nie muszę się zastanawiać i wiem, ze dostane i tak

      Usuń
  10. Ja się nie kuszę jakoś na te pudełka :p . Czasami na prawdę możemy się porządnie zawieść . Ostatnio trafiłam na blog dziewczyny która właśnie nie była zadowolona z tych produktów które otrzymała. Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam te pudełka w prezencie,więc byłam zadowolona, bo fajna niespodzianka:)

      Usuń
  11. Miałam kiedyś póroczną subskrypcję ale zrezygnowałam - wiele kosmetków zupełnie mi nie pasowało - denerwowało mnie to że skoro w profilu urody zaznaczam cerę suchą a dostaję komplet kosmetyków do cery tłustej..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala tak raz taką subskrypcję fajnie mieć, ja mam teraz pół roku

      Usuń
  12. Tak, w tej muffince to był puder hehe :D
    Mnie te boxy jakoś nie interesują :p moze jak będe miała za dużo pieniędzy to się skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie sama też bym nie zamówiła teraz, ale dostałam subskrypcje w prezencie od kogoś:)

      Usuń
  13. Też miałam ten kremik Love me Green, wprawdzie nie z boxa, ale również bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. REWELACJA:) jeden z najlepszych jakie miałam do tej pory:)

      Usuń
  14. Coś cichutko u Ciebie ostatnio.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie mogę się ciągle zdecydować na te subskrypcje - prawda jest taka, że z każdego wybrałabym jedną max 2 rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie miałam jeszcze, żadnego Boxa. Dobrze, że wiele produktów się u Ciebie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja subskrybuje od marca, produkty z tych miesięcy dosyć dobre.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)