poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Paczka od Kasi :)))


Dzisiaj przyszła do mnie paczka od Kasi jest to nagroda dla TOP KOMENTATORA:) 
Kasia zrobiła niespodzianki i dwóm swoim najczęstszym komentatorom zrobiła paczuszki niespodzianki.
Jeśli nie znacie jeszcze tego bloga to zapraszam: http://hutosia.blogspot.com/
 

Strasznie się cieszę, bo fajne rzeczy dostałam a to zbliżenie na zawieszki naszyjnika z byDziubeka :)) 
(zawsze chciałam mieć coś od nich:) 


Kasiu zrobiłaś mi 
mega miłą
 niespodziankę - dziękuję:)))


13 komentarzy:

  1. proszę bardzo, miło, że sprawiłam odrobinę radości pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ucieszyłam:):) tą maseczkę miodową uwielbiam!!!

      Usuń
  2. ten peeling z maską do dłoni Perfecty są super :) polecam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten zestaw:)
      http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/spa-dla-rak.html

      Usuń
  3. Bardzo miła niespodzianka :). Miałam ten zabieg regenerujący do rąk z Perfecty i uważam, że jest świetny :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go wcześniej miałam i zgadzam się z Tobą:)

      Usuń
  4. O jaki fajny naszyjnik :)
    Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miła niespodzianka. Dobry pomysł na top komentatorów :) Wprowadzę coś takiego na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)