czwartek, 13 marca 2014

GLOSSYBOX marzec 2014 - wiosenna przemiana



 Opis produktów, które znalazłam w swoim pudełku:

JAK OCENIACIE TEGO GLOSSYBOXA?
MIAŁYŚCIE JAKIEŚ INNE WERSJE?

Ja jestem raczej zadowolona, 
  • Dziś myślałam właśnie żeby kupić jakiś żel z TBS :) 
  • Peeling i krem super!!!
  • Balsam zobaczymy,ale zużyję.
  • Zapach CK - fajnie:)
  • Pianek nie używam..... może zacznę albo komuś oddam.
  • Pasta - mało ekskluzywna, ale to dodatkowy prezent, wiec spoko wypróbuję chociaż jestem wierna ELMEX:)

 




25 komentarzy:

  1. i znowu mam mieszane uczucia co to tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę też, ale tym razem dużo więcej jest na plus+++
      jedynie zamiast tej pianki byłby bioliq to już by było super:)

      Usuń
  2. no ja również nie jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam u innych Dziewczyn, że zamiast pianki miały bioliq z krótka data przydatności, ale wolałabym już ten bioliq, bo w 3 -mce spoko bym go zużyła:)

      Usuń
  3. No bez szału jest to pudełeczko :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupowałam nigdy boxów, ale myślałam, że znajdują się tam tzw. ekskluzywne kosmetyki, a tu taka pasta do zębów, którą w drogerii można dostać... No nie wiem. Ale najważniejsze, że Tobie się podoba i jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat dostałam subskrypcję w prezencie od Chłopaka<3
      mi się ogólnie podoba ten element niespodzianki i oczekiwania
      poza tym fajne kosmetyki są moim zdaniem.
      Wiadomo nie każdemu wszystko będzie pasować bo mamy inne typy skóry, włosy, upodobania itp ale ogólnie jest ok. (bardziej mogliby analizować profile piękności)
      Pasta no cóż... niby mało ekskluzywna jak obie napisałysmy,ale nowość i w sumie po namyśle stwierdzam, że zdrowe, białe zęby są elementem piękna.
      A czy są jakieś bardzo drogie ekskluzywne pasty??!! jako prezent myślę, że nawet fajnie dostać coś z nowości dodatkowo do testów.
      POZDRAWIAM:)

      Usuń
    2. Jako prezent też bym przyjęła bez kręcenia nosem, a element niespodzianki bardzo sobie cenię :)

      Usuń
  5. Amazing blog,I'm new follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba taki średniak z pudełka, ja w tym miesiącu nie zamówiłam nawet shiny, poczekam co będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam od mojego Ukochanego subskrypcje na 6-mcy :)
      Też jestem ciekawa co będzie w Shiny, ale jakoś wolę glossy...
      Poza pianką (bo nie używam) fajne produkty moim zdaniem:)

      Usuń
  7. Całkiem fajna zawartość boxa ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tą mało ekskluzywną pastę lubię bo działa lepiej niż Biała Perła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy ta pastę krytykują, ale po przemyśleniu tak jak napisałam w komentarzu wyżej przecież zdrowe białe zęby też mają swój udział na piękny wygląd:)
      Poza tym czy są jakieś drogie i niewiadomo jak ekskluzywne i co robiące pasty?!
      Poza tym pasta była dodatkowym produktem, jako nowość ci gratis a nie główna składowa pudełka glossy.
      Mam nadzieję, ze i u mnie się sprawdzi:) w sensie nie podrażni mi zębów, bo ja nie używam past wybielających.

      Usuń
  9. pasta jest super! :) zaczęłam obserwować Twój blog za pomocą listy czytelniczej, bo z obserwowaniem faktycznie jest jakiś problem. także jeśli dalej chcesz możesz tak samo zrobić z moim, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie ta opcja też nie działa, bo już próbowałam:( może w końcu to naprawią albo jakoś udoskonalą...

      Usuń
    2. no to nie wiem w czym problem :(( pozostaje się odwiedzać ;) damy radę :P

      Usuń
    3. będę Cię miała "na oku" hihi :):)

      Usuń
  10. Bardzo fajny ten box, chętnie przetestowałabym żel TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chętnie go przetestuje, bo nigdy nie miała żele z TBS.

      Usuń
  11. pasta do zębów w boxie?!?! świat schodzi na psy...

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie fajne pudełko 4 rzeczy bym wykorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, że w pudełeczku znalazła się próbka perfum. Przynajmniej można wypróbować zapach bez konieczności pójścia do perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)