niedziela, 23 marca 2014

Domowa depilacja pastą cukrową...




Pasta cukrowa

Składniki:
  • 1 szklanka cukru
  • 35 ml wody
  • 35 ml soku z cytryny
Ja moją pastę gotuje ok. 7-8 min. ale wszystko zależy od naczynia i mocy grzania pod garnkiem. 


Tak wygląda moja pasta po ugotowaniu:

Dodatkowo:
  • paski do depilacji lub paski ze starych dżinsów
  • puder dla niemowląt
  • szpatułka drewniana lub plastikowa

Chciałam bardzo zrobić Wam zdjęcia efektu przed i po, ale jednej osobie jest bardzo ciężko fotografować i robić sobie depilację, więc zdjęć nie ma :(

GDY PASTA JEST GORĄCA TRZEBA UWAŻAĆ ŻEBY SIĘ NIE POPARZYĆ!!!!

ZACHOWAJCIE DUŻĄ OSTROŻNOŚĆ!!!

Ja tej metody depilacji nauczyłam się od Agnieszki, dlatego polecam zobaczyć jak wykonuje się ją krok po kroku na jej filmiku:









17 komentarzy:

  1. jestem pod dużym wrażeniem tego postu bo mocno się postarałaś aby nam wszystko pokazać a przepis na pastę jest prosty, mam depilator i używałam plastrów z woskiem ale nie sprawdzają się u mnie metody, które wyrywają włos z cebulka, bo później mimo regularnych peelingów wrastają mi pod skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło czytać taki komplement.
      Ja mam bardzo rzadkie włoski i robię taką depilację 1-2 razy do roku w sezonie letnim,żeby osłabić włoski i potem gole tradycyjnie maszynką.
      Na nogach mam takie miejsca, ze włoski już wcale nie rosną:)

      Usuń
  2. Od dawna planuję spróbować, ale jakoś się obawiam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę z tym "roboty" jest i trzeba uważać, żeby się nie poparzyć!!!

      Usuń
  3. Nigdy nie robiłam sama takiej pasty, leniwiec ze mnie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ze mnie też:(
      Ja mam bardzo rzadkie włoski i robię taką depilację 1-2 razy do roku w sezonie letnim,żeby osłabić włoski i potem gole tradycyjnie maszynką.
      Na nogach mam takie miejsca, ze włoski już wcale nie rosną:)

      Usuń
  4. chyba nie miałabym odwagi zrobić sobie taką domową miksturę ... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie opisałaś wszystko, jednak jak koleżanka powyżej nie mam odwagi sama przygotować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obawy tylko trzeba kontrolować temperaturę, żeby nie dać za gorącego na nogę a tak to proste!!!

      Usuń
  6. Świetna sprawa ale..o matko, to boli? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobiłam tą pastę jakiś czas temu, wyszła mi za pierwszym razem, używam bez pasków i polecam :) mniej bólu niż depilatorem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez pasków czyli tak ciągłaś ? ja nie potrafię tak niestety, bo próbowałam.

      Usuń
  8. O jaki super tutorialik :)
    Podziwiam - zawsze imponowały mi kobiety które same wykonują dla siebie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Domowy sposób na kosmetyki jest bardzo oszczędny. Spróbuje coś takiego wykonać.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)