wtorek, 18 lutego 2014

Moje włosy.....


PO AKCJI "REGENERACJA" I PO MAŁYM PODCIĘCIU KOŃCÓWEK..................



Jakiś czas temu prosiłam Was o porady dotyczące wypadania włosów i ogólnej poprawy ich kondycji.......
Udało mi się trochę poprawić stan włosów i na zdjęciach widać efekt...

Co robiłam:
  • kupiłam TT
  • zrobiłam sobie kurację odżywką Jantar
  • stosowałam olejek łopianowy z Green Pharmacy
  • W tym okresie pozwoliłam włosom odpocząć od farbowania
Co teraz stosuję:
  •  Używam szamponu z Loreala do włosów farbowanych na przemian z Garneirem z drożdżami piwnymi
  • Używam odzywki Ultra Doux z awokado i masłem karite
  • Od kiedy dostałam w glossybox olejek z Pantene stosuję  go po każdym myciu
  • raz na tydzień maseczka nawilżająca z Alterry


18 komentarzy:

  1. Piękny kolor! :) Ja też mam zamiar zregenerować swoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Chętnie o tym poczytam u Ciebie czego używałaś i jak efekty.

      Usuń
  2. piekne włosy masz
    śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. przepieknie włosy, jak ja bym chciała takie mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poznałam Cię na "profilowym", będziesz bogata ;D
    Chciałabym mieć takie długie włosy, ale chyba podczas oczekiwania na odrośnięcie ścięłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? oby się sprawdziło hihi
      Ja najlepiej czuję się w długich i po każdym ścięciu większym zawsze wracałam do zapuszczania,więc teraz tylko końce...

      Usuń
  5. Kochana Twoje włosy wyglądają na tak zdrowe że szok ;)) nie wiem dlaczego dziewczyny tak bardzo boją się podcinania końcówek , wolą hodować takie strąki ! przecież najlepsze co może być dla włosa to systematyczne podcinanie końcówek !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja się właśnie staram ścinać co jakiś czas końcówki, bo są zniszczone....
      Uwielbiam ten efekt zaraz po ścięciu zdrowe i "grube" końce :)

      Usuń
  6. piękne masz włosy, tylko pozazdrość:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)