czwartek, 13 lutego 2014

GLOSSYBOX - LUTY 2014 in love


 ZAWARTOŚĆ MOJEGO PUDEŁKA:

 AVON TUSZ DO RZĘS AERO VOLUME
Zawierasuperlekką formułę z cząsteczkami wypełnionymi powietrzem, która daje efekt pogrubionych i zarazem lekkich, uniesionych rzęs. Mascara dostępna jest w  trzech wersjach kolorystycznych.
Cena: 36zł / 7ml PEŁNY PRODUKT



 L'OREAL PARIS ODŻYWCZY ELIKSIR DO PAZNOKCI LA MANICURE 7W1
Kuracja zwalczająca 7 oznak zniszczonych paznokci. Formuła z olejkiem i witamina E, sprawia,że paznokcie są: chronione, mocniejsze, bardziej gładkie, błyszczące, mniej łamliwe, odżywione i mniej rozdwajające się.
Cena: 24.99zł / 5ml PEŁNY PRODUKT


 LOVE ME GREEN ORGANICZNY REGENERUJĄCY KREM DO TWARZY NA NOC
Krem dostarcza skórze składników odżywczych i regenerujących. Elementy przeciwutleniające niwelują szkodliwy wpływ środowiska i regenerują skórę przez noc. Po przebudzeniu skóra jest odżywiona i odprężona.
Cena: 74.90zł / 50ml  - w pudełku otrzymałam 15ml


 TAFT SPRAY DO WŁOSÓW KERATIN COMPLETE BLOW DRY ENERGIZER
Spray do włosów zapewniający utrwalenie do 48h. Energetyczna formuła z płynnymi elementami keratyny, takimi jak w strukturze włosów, zapewnia im objętość, siłę oraz zdrowy połysk.
Cena: 17.99zł / 150ml PEŁNY PRODUKT


TOŁPA BOTANIC, BIAŁE KWIATY, AKSAMITNE MLECZKO DO DEMAKIJAŻU
Mleczko ma aksamitną konsystencję i subtelny zapach. Delikatnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i usuwa makijaż twarzy, oczu i ust. Nawilża, łagodzi podrażnienia i przywraca komfort.
Cena 24zł / 200ml PEŁNY PRODUKT



Jak Wasze pudełeczka??? 
Jesteście zadowolone???


Ja się bardzo cieszę z wszystkich produktów i w końcu wypróbuje TOŁPĘ, bo czekałam na coś z tej firmy:):):)



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. fajne :) świetnie się nadają potem do przechowywania różnych rzeczy

      Usuń
  2. Dobrze, że nie zamówiłam, nie byłabym zadowolona z zawartości ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem , tylko nie wiem czy tusz mi przypasuje,ale kosmetyki których akurat potrzebuję....

      Usuń
  3. Ciekawa zawartość i to całuśne pudełko- super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten moment niespodzianki...

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)