niedziela, 12 stycznia 2014

Yves Rocher ŻEL POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI ZŁOTA WANILIA (GLOSSYBOX)

Yves Rocher ŻEL POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI ZŁOTA WANILIA

Limitowana kolekcja specjalnie na Święta! 
Otul się zmysłowym zapachem Złotej Wanilii i rozświetl swoją skórę milionem drobinek!
Cena 16.90zł/400ml a my dostaliśmy 50ml

Uwielbiam żele YR i lubię kolekcje limitowane na święta. Zapach wanilii najbardziej odpowiada mi w okresie zimowym. Szkoda,że taką małą próbeczkę dostaliśmy,ale starczyła ona na 5-6myć więc uważam,że są bardzo wydajne. Żel ma dosyć gęstą konsystencję i świetnie się pieni, drobinki w niczym nie przeszkadzają ani tez nie pomagają.
Moim zdaniem pełnią tylko funkcje ozdobną w opakowaniu,pięknie się mienią i ładnie to wygląda a podczas mycia a znikają..mi się wydaje, że się rozpuszczają po prostu.
Miałam pewne obawy, bo wygladąły jak brokat i gdyby zostawały na skórze,ręczniku i wannie byłoby to dosyć denerwujące,ale w tej formie bardzo mi odpowiada.

A pod choinką znalazłam jeszcze 3 inne wersje żeli czekoladowych:

  • czekolada i malina
  • czekolada i pistacja
  • czekolada i pomarańcza

Wszystkie pachną cudownie i bardzo przyjemnie się ich używa:)




Lubicie żele Yves Rocher?
Jaki jest Wasz ulubiony zapach?



6 komentarzy:

  1. Lubię zapachy żeli tej firmy, mój ulubiony to kawowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię prawie wszystkie ich zapachy:)

      Usuń
  2. Interesujący blog i ciekawe notki, z pewnością tutaj wróce. Bedziesz miała chwilkę wpadnij do mnie, ja dopieor zaczynam swoją przygodę z blogowaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zazdroszczę Ci tego zestawu z Yves :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)