piątek, 3 stycznia 2014

ULUBIEŃCY 2013 ROKU


  1. Lakier do włosów TAFT
  2. Dezodorant do stóp Oriflame
  3. Balsam po goleniu Silk Oriflame
  4. Płyn micelarny Ideal soft Loreal
  5. Maseczka nawilżająca  z granatem Alterra
  6. Dezodorant w sztyfcie ALOE
  7. Woda termalna VICHY
  8. Puder brązujący Yves Rocher
  9. Podkład Ever Lasting Oriflame
  10. Pędzle do pudru i różu ECOTOOLS
  11. Puder sypki transparentny NYC
  12. Rozświetlacz Revlon
  13. Cerruti 1881
  14. Lakier Rich Color Golden Rose
  15. Odżywka do paznokci Eveline
  16. Tusz do rzęs WONDER Oriflame
  17. Żel modelujący brwi Giordani Gold Oriflame
  18. Odżywka do rzęs Eveline
Dodałabym jeszcze 3 rzeczy,których nie mogłam umieścić  na zdjęciu powyżej:

Salvador Dali DAILYSTYLE, Diesel i Ujędrniające i rozświetlające serum do twarzy Giordani Gold Oriflame




 
A jacy są Wasi ulubieńcy roku 2013 ???

 

23 komentarze:

  1. lakieru też tego używam jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka kosmetyków z tej listy znam i też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka 8w1 Eveline też jest moim kosmetycznym hitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też, jedyna która cokolwiek pomaga :)

      Usuń
  4. Kurcze czaiłam się na te Ecotoolsy, ale cały czas były w swojej normalnej cenie i kupiłam przecenione Elite z drewnianą rączką. Przyjemnie się ich używa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i odżywkę do rzęs z Eveline również lubię. A z Golden Rose z tej serii mam dwa lakiery. A do paznokci zamiast 8 w 1, Efekt jak z Salonu - lub coś o takiej nazwie.

      Usuń
    2. Ja jeden dostałąm z prezencie, a drugi sobie kupiłam w regularnej cenie, bo na promocji rzadko były a jak już były to półki zawsze puste.
      Jestem z nich bardzo zadowolona:)

      Usuń
  5. Jak się sprawdza odżywka z Eveline? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez powodu znalazla się w ulubieńcach, jedyna jaka działa cokolwiek, jednak stosuje ją z przerwami.

      Usuń
  6. Lakiery taft i odżywka do rzęs Eveline to też moi ulubieńcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze marzył mi się rozświetlacz z Revlona :D
    U nas do ulubieńców na pewno trafia szczotka TT - mam ją od niedawna a jestem wprost oczarowana ! :D Na pewno róż od Flormar'a i wcześniej pokazywany u nas cień do powiek od essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już dawno marze o tej szczotce wlaśnie... W końcu musze ją kupić 😊
      Rozświetlacz jest bardzo wydajny

      Usuń
  8. ciekawa jestem podkładu z orifklame bo zastanawialam sie nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się świetnie, zużyłam już kilka opakowań 😊
      Ale nie wiem jak u Ciebie, w Oriflame możesz sobie zamówić próbkę i sprawdzić przy okazji też kolor.

      Usuń
  9. z twoich ulubieńców miałam tylko wodę termalną vichy i bardzo ją lubiałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis! Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywkę do paznokci z Eveline także lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)