czwartek, 30 stycznia 2014

Relaksująco - odżywcza maska na stopy BEAUTY FORMULAS



Relaksująco - odżywcza maska na stopy BEAUTY FORMULAS


OPIS PRODUCENTA:
Maska na stopy o specjalnie opracowanej formule  bogatej w aktywne składniki zmiękczające skórę: masło Shea, jabłko, mięte oraz inne składniki o działaniu kojącym i wygładzającym.
Zawarty w składzie mocznik pomaga odbudować zrogowaciałą skórę pięt, a olejek miętowy odświeża i przynosi ulgę zmęczonym stopom.
Maska ma formę specjalnie zaprojektowanej skarpetki, która ułatwia wchłanianie składników aktywnych i zapewnia długotrwałe nawilżenie i relaks, poprawiając wygląd nawet najbardziej szorstkich stóp.



SPOSÓB UŻYCIA:


Wyjmij skarpetki z opakowania i użyj na umyte i osuszone stopy.
Skarpetki użyj niezwłocznie po ich otwarciu, aby zapobiec ich wysuszeniu.
Pozostaw na stopach na około 20-30 minut, po czym je zdejmij.
Nie ma potrzeby mycia stóp po zdjęciu skarpet.
Nie używaj ponownie zużytych skarpet.



Moja opinia:
Bardzo wygodne i szybkie w użyciu. 
W moim przypadku zauważyłam różnicę i stopy były nawilżone, a piety miękkie i delikatne.
Byłam z nich zadowolona, jednak podobny efekt można moim zdaniem uzyskać używając maski czy kremu oraz bawełnianych skarpet nawilżających.

Świetnie się sprawdzą na jakiś wyjazd, na który nie mamy potrzeby brać całej tubki  kremu, a taki szybki zabieg zadba o stopy i potem wszystko wyrzucamy i nie musimy nosić wielkich bagaży.

 
Co Wy sądzicie o takich skarpetkach???











12 komentarzy:

  1. ciekawa maseczka ja powiem ,że nigdy nie miałam takich maseczek na stopy zawsze tylko peeling robiłam i tyle a teraz chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że u Ciebie się sprawdziły, u mnie były niewypałem i nie kupię ich ponownie z całą pewnością,za to te do dłoni nie raz u mnie zagoszczą

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spotkałam się z takimi skarpetkami :) miałam maseczkę od tej firmy i niestety podrażniła mi naczynka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać nie wszystkie produkty jednej firmy są dobre:(

      Usuń
  4. Pierwszy raz ją widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, do tej pory widziałam tylko złuszczające skarpetki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamte też mam ochotę kiedyś wypróbować

      Usuń
  6. U mnie się sprawdziły, lubię też z tej samej firmy rękawiczki do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rękawiczek jeszcze nie miałam nigdy...

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)