czwartek, 23 stycznia 2014

Płyn micelarny LOREAL Ideal Soft

Czym jest skóra sucha i wrażliwa?( źródło: www.lorealparis.pl)
Skóra wrażliwa, podobnie jak skóra sucha, łatwo się odwadnia, co w następstwie zwiększa jej wrażliwość i powoduje uczucie ściągnięcia.
W rezultacie na skórze mogą pojawić się odczuwalne, szorstkie plamy.
Czynniki zewnętrzne i stres to bodźce, które mogą rozregulować jej już i tak delikatną równowagę.
Mimo, że jest niezbędny, demakijaż może być zbyt agresywny, jeśli używane produkty są zbyt silne, lub wręcz przeciwnie, zbyt mało skuteczne, co prowadzi do konieczności mocnego pocierania skóry bądź pozostawania produktów, które mogą drażnić skórę.

OPIS PRODUCENTA: 
Oczyszczający Płyn Micelarny Ideal Soft to minimalistyczna, hipoalergiczna formuła zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu bez konieczności spłukiwania i pocierania.

Zalety formuły:
bezzapachowa,
bez parabenów,
dobrze tolerowana,
hipoalergiczna,
bez alkoholu.

Sposób użycia:
Rano i wieczorem nakładać wacikiem na twarz i oczy.
Nie pocierać , nie spłukiwać. 

Moja opinia:
Płyn jest naprawdę bardzo delikatny, ale jednocześnie bardzo dobrze zmywa makijaż. 
Nie podrażnia mi oczu, co dla mnie jest ogromnym plusem, bo zazwyczaj mam z tym problem.
Nie wymaga mocnego pocierania przez co jest łagodny dla skóry twarzy i okolicy oka.
Bardzo dobrze usuwa makijaż, chociaż ja i tak zawsze jeszcze myje twarz żelem.
Obecnie jest to mój ideał wśród drogeryjnych płynów micelarnych i już planuje kupić kolejną butelkę, bo ta ze zdjęcia dobija denka.
Na razie nie mam zamiaru go zamieniać na żaden inny.


Co Wy o nim sądzicie?





14 komentarzy:

  1. nie miałam go i jest na mojej liście, chociaż mam już swoich ulubieńców :) magia orchidei eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam eveline, ale ten jest dla mnie super!

      Usuń
  2. Planuję go wypróbować ale ciągle zapominam albo akurat w oko wpada mi coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś go wypróbuję, bo kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:) u mnie się sprawdził:):):)

      Usuń
  4. Nie miałam go, ale mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go ale firme bardzo lubię
    pozdarwiam i dziękuję za komentarzyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno go wypróbuję, jak tylko wykończę moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zużywam zapasy,ale wczoraj skończyłam krem do twarzy i muszę kupić, bo w zapasach brak:(

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To polecam, bo to najlepszy płyn jaki miałam

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)