poniedziałek, 20 stycznia 2014

Nominacja - LIEBSTER AWARD :)




Dostałam nominację do LIEBSTER AWARD
od Milenki z bloga Kosmetyczne pasje .

Bardzo mi miło i dziękuję:)

Co to jest Liebster Award?

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


1. Czy jesteś osobą tolerancyjną? 

Uważam siebie za osobę tolerancyjną, jednak zależy w jakich sprawach.
Jeśli coś bezpośrednio wpływa na moje życie to wtedy muszę się zastanowić czy będę to akceptować czy chce to zmienić, w końcu każdy ma prawo do "przeżycia" własnego życia tak jak chce.

2. Najszczęśliwszy dzień w Twoim życiu to…? 

Miałam wiele szczęśliwszych dni i nie jestem w stanie wyłonić jednego, ale to takie dni kiedy odnoszę sukces, pokonuje własne słabości, jestem z bliskimi, realizuje swoje cele i wtedy jestem szczęsliwa. 

3. Najgorszy prezent jaki dostałam to…? 

Nie ma takiego, bo ja zawsze się cieszę z każdego prezentu:) a ci którzy mi je dają znają mnie na  tyle,że prawie zawsze trafiają w dziesiątkę;)

4. Jaka cecha najbardziej wkurza Cię u innych ludzi? 

Nie przepadam za ludźmi ciągle narzekającymi i wprowadzającymi negatywne myślenie oraz dołującą atmosferę i to przeważnie bez powodu.

5. Ile czasu dziennie poświęcasz na blogowanie? 

Czasem 2 godziny a czasem wcale nie mam chwili aby zajrzeć do blogosfery.
Nie jest to regularnie,abym codziennie poświęcała tyle samo czasu.

6. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki? 

Zależy od miesiąca i potrzeb,ale staram się unikać drogerii kiedy mam zapasy w domu.
Zazwyczaj korzystam z promocji i nie kupuje drogich kosmetyków w regularnych cenach.

7. Czy zdarza Ci się gromadzić kosmetyczne zapasy? 

Tak, lubię kupować kosmetyki w super cenach i potem tylko wyciągać z pudełeczka z zapasami...

8. Jakie są 3 Twoje największe zalety? 

Skromność, hehe nie wiem o zaletach musieli by się wypowiedzieć osoby, które mnie znają:) każdy pewnie widzi coś innego:)

9. Co najbardziej cenisz w innych ludziach? 

Bezinteresowność

10. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?

Za "moich czasów" nie było kanałów z bajkami tylko wieczorynka (podobno zawsze płakałam za Misiem Uszatkiem,ale ja tego nie pamiętam) i zawsze czekałam na jakąś super bajkę w wigilijne przedpołudnie i oglądałam ja już przy ubranej choince.... Uwielbiałam to jako dziecko:)

11. Co zrobiłabyś z milionem wygranym na loterii?

Kupiłabym sobie piękne mieszkanie i wybrałabym się na wycieczkę do Nowego Jorku.
Z drobniejszych rzeczy to kupiłabym jakieś mega  prezenty dla bliskich i rodziny.



Nominuję blogi:

http://karmazynowabajka.blogspot.com/
http://liveforthemomentx33.blogspot.com/
http://avinion-jk.blogspot.com/
http://agalubi.blogspot.com/
http://hutosia.blogspot.com/
http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
http://mariamagdalena23.blogspot.com/
http://borsuk-testuje.blogspot.com/
http://maarikaa.blogspot.com/



Brałam pod uwagę naprawdę "młodziutkie" blogi i mam nadzieję,że Dziewczyny ucieszą się z nominacji:)


MOJE PYTANIA:
1. Z jakiej części Polski pochodzisz i co warto zobaczyć/zwiedzić w Twojej okolicy?
2. Twój ulubiony kosmetyk pod prysznic?
3. Twoje 5 niezbędnych kosmetyków do makijażu?
4.Ulubiona aktywność fizyczna / sport?
5. Jak lubisz spędzać wakacje?
6. Jaki zapach kojarzy Ci się z porami roku: jesień,zima,wiosna,lato?
7.Lubisz świece zapachowe, jeśli tak to jakie?
8.Jakie są Twoje 3 największe zalety.
9.Najgorszy i najlepszy prezent jaki dostałaś?
10.Co najbardziej cenisz u drugiej osoby?
11.Czym dla Ciebie jest miłość?






15 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za nominację , na pewno odpowiem na pytania i dodam wpis , ale w godzinach późniejszych,bo niestety synek się ode mnie zaraził i oboje kaszlemy ,kichamy ahhh :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi, coraz bardziej podoba mi się ta zabawa.
    Dziękuję za nominację, czuję się doceniona, jednak pamiętaj, że ja Cię nominowałam, więc nie mogę przyjąć zaproszenia od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo w sumie moje pytania są inne.
      W takim razie następnym razem:)

      Usuń
  3. Dziękuję Agatko za nominację :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację ;) postaram się jak najszybciej odpowiedziec ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 i 9.. takie same odpowiedzi, jakie podałabym ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za nominację :* jutro dodam post :D
    _________________________________________
    Zapraszam wszystkich na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie z opóźnieniem, ale odpowiedzi znalazły się na blogu. Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)