piątek, 24 stycznia 2014

Maseczka nawilżająca Alterra

OPIS PRODUCENTA
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii. Z kontrolowanej biologicznej uprawy.


Stosowanie:
1 x w tygodniu wmasowywać w mokre włosy, pozostawić na czas odpowiedni do ich potrzeb i spłukać dostateczną ilością wody. 

Gwarantowane cechy produktu:
  • nie zawiera syntetycznych barwnik, substancji zapachowych i konserwujących
  • bez silikonu, parafiny i innych związków olejów mineralnych
  • dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
  • nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego



Moja opinia:
Zawsze omijałam alterre, bo wydawało mi się, że szampony będę mi plątać włosy, a kosmetyki będą brzydko pachniały i w sumie nie wiem czemu ale tak myślałam przez to nagłaśnianie że są one tak naturalne itd. 
Jednak raz zdecydowałam się na taką maseczkę w promocji i nie żałuję, bo jest to najlepsza maska jaką miałam.
Pięknie pachnie i ma bardzo fajną kremową konsystencję.
Stosuję ją 1-2 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. 
Moje włosy po niej są miękkie i puszyste, absolutnie nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. nie wiem jak z nawilżeniem , bo nie do końca wiem jak mam to sprawdzić!? ale włosy po niej są bardzo ok. Na pewno skuszę się jeszcze na jakiś szampon z tej firmy:)





A Wy lubicie kosmetyki Alterra?
Co jest Waszym zdaniem godne uwagi z tej firmy?











8 komentarzy:

  1. będę musiała się skusić i fajnie, że raz w tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szampon ten makadamia i coś jeszcze ot taki zwykły nie zachwycił nie zaszkodził .Będę musiała spróbować tej maski,miałam ją napoczątku włosomaniactwa ale wtedy okazała się klapa jestem ciekawa jakby teraz było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie jeszcze chciałabym jakiś szampon Alterry wypróbować

      Usuń
  3. Mam ją w szafce z kosmetykami tymi "zapasowymi" :) Jeszcze nie próbowałam, ale myślę, że w najblizszym czasie się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do tej pory omijam Alterrę ale czuję, że powinnam spróbować szamponów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem z czego to wynikało,ale jakoś nigdy wcześniej nie miałam ochoty na te kosmetyki aż trafiłam na promocje tej maseczki... Ja też planuję zakup szamponu, jak mi się skończy obecny :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)