poniedziałek, 27 stycznia 2014

Krem na dzień Optimals Skin Energy z filtrem SPF 15








Energetyzujący, zmiękczający krem na dzień z minerałami, które zapewniają skórze zdrowy, naturalny wygląd. 
Witamina C nawilża i chroni przed wolnymi rodnikami. Cząsteczki odbijające światło dodają blasku. 
Filtr SPF 15 chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.


Moja opinia:
Moja twarz uwielbiała ten krem, świetnie nawilżał i zapewniał skórze zdrowy naturalny wygląd. Świetnie i szybko się wchłaniał. Nie zostawiał tłustej powłoki. Miał bardzo przyjemny zapach. Nie powodował podrażnień. Nie zapychał. Zawierał filtr chroniący przed szkodliwym promieniowaniem. Doskonale nadawał się pod makijaż. 

Chwilowo jest niedostępny, bo z pewnością kupiłabym kolejne opakowanie, niestety teraz musiałam zmienić na coś innego.


Miałyście ten krem, 
jak u Was się sprawdzał?


4 komentarze:

  1. Nie miałam do czynienia z tym kremem, ale zauważyłam, ze Oriflame wycofuje świetne produkty. Swego czasu używałam ogórkowego zestawu (mleczko, tonik i krem na dzień), który służył mojej mieszanej cerze. Niestety, nagle zniknął z oferty Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście ni jestem zwolenniczką tej firmy
    niestety ten krem jest mi obcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zamieniłam go chwilowo na emulsje z Olay, a potem poszukam czegoś.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)