czwartek, 16 stycznia 2014

Glossybox styczeń 2014 - GLOSSY OD - NOWA






Co ja znalazłam w swoim  styczniowym pudełku:


 1.BENEFIT COSMETICS The POREfessional
Wygładza zmarszczki i minimalizuje pory, skóra po jego zastosowaniu natychmiast wygląda jedwabiście gładko. Doskonały jako baza pod makijaż do każdego rodzaju cery. Cena: 149zł/22ml a my dostaliśmy 3ml



 2. REGENERUM Regeneracyjny balsam do ust
 Odżywia i pielęgnuje delikatną skórę ust, nawilża i chroni przed utratą wilgoci. Dzięki składnikom zapewniającym odbudowę warstwy lipidowej naskórka, serum regeneruje nawet bardzo sucha i popękaną skórę usty. Cena: 15zł / 5g PEŁNY PRODUKT


3. LIRENE Balsam do ciała Golden Charm
 Balsam pozwala poczuć prawdziwą magię złotych drobinek na skórze, która rozbłyśnie szlachetnym blaskiem. Zmysłowy zapach podkreśla naturalne kobiece piękno.Cena: 16.99zł za 200ml a my dostaliśmy 75ml


 4. PANTENE PRO-V Nature Fusion Oil Therapy
 Eliksir z olejkiem arganowm zapewnia 24-godzinną ochronę przed uszkodzeniami oraz odżywienie dla zdrowo wyglądających włosów, bez ich obciążenia. Cena:21.99zł/100ml  PEŁNY PRODUKT


5. 100 % SPA BY KARMAMEJU Konjac Sponge Natural
Karmameju Konjac Sponge złuszcza i głęboko oczyszcza skórę twarzy, jednocześnie regenerując ją oraz stymulując przepływ krwi. Cena: ok.40zł PEŁNY PRODUKT


Jesteście zadowolone z styczniowego boxa??

Jaką Wy miałyście wersje?



Mile widziane linki w komentarzach do waszych notek o innych wersjach glosyboxów.



11 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję Pantene, pozdrawiam :D
    ___________________________
    Zapraszam na: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa działania, za jakiś czas coś napiszę:)

      Usuń
  2. Chyba się zapiszę na pudełka, na 3 miesiące od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam na 3-ce subskrypcje, to już drugie pudełko.
      Ktoś kto mnie kocha zrobił mi miły prezent niespodziankę:):)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. też jestem zadowolona z tego pudełka, dużo lepsze od grudniowego:)

      Usuń
  4. Ciekawe jak ci się sprawdzi Benefit. I ta gąbeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa:) Nigdy nic nie miałam jeszcze z benefita i z tej gąbki też się cieszę:)

      Usuń
  5. Ciekawe rzeczy są w paczce, udanego testowania Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewelinka, też tak uważam i cieszę się, że dostałam to pudełeczko:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  6. widzę ,że już drugi raz dostałysmy te same pudełka :) przyznam szczerze,żezaraz po otwarciu czulam sie zawiedziona....ale po zastosowaniu produktów moje zdanie obróciło sie o 180 stopni :)
    jesli jesteś zainteresowana to zapraszam :
    http://mazgoo.blogspot.com/2014/01/glossybox-styczen-2014.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)