środa, 1 stycznia 2014

dermo pHarma+ Ekspresowe ukojenie i łagodzenie



maska kompres 4D
ekspresowe łagodzenie i kojenie
aktywacja syntezy kolagenu

Problem skóry: zaczerwienienie, podrażnienie, suchość, napięcie


Dla jakiego wieku:
<
20 25 30 35 40 45 50 55 60 65 >


Skoncentrowane działanie substancji aktywnych - precyzyjne uderzenie w problem:

Ekstrakt z pomidora – zawiera duże ilości likopenu, witamin A, C, B oraz inne składniki mineralne. Skutecznie przeciwdziała procesom starzenia się skóry. Poprawia metabolizm komórek oraz procesy międzykomórkowe, przyspiesza syntezę kolagenu. Poprawia strukturę oraz wzmacnia naskórek. Eliminuje podrażnienia i chroni przed uszkodzeniami.

Ekstrakt z aloesu – działa odżywczo i regenerująco na skórę, stymuluje procesy odnowy naskórka. Pobudza fibroblasty do produkcji włókien kolagenu i elastyny odpowiedzialnych za jędrność i sprężystość skóry.

Ekstrakt z liści i kory wierzby białej – źródło flawonoidów, działa przeciwzapalnie
i jest silnym antyoksydantem. Ekstrakt z żeńszenia – wspiera równowagę wodną i utrzymuje naturalną elastyczność. Bogactwo składników odżywczych stymuluje regenerację skóry.


Alantoina – ma właściwości gojące i kojące, likwiduje podrażnienia i stany zapalne, przyspiesza odnowę tkankową. Usuwa zrogowacenia.

Ekstrakt z oczaru wirginijskiego – zawiera garbniki, które mają właściwości ściągające i przeciwzapalne oraz flawonoidy, które skutecznie eliminują wolne rodniki. Wzmacnia ściany naczyń włosowatych i nawilża.

Witamina E – antyoxydant, chroniący komórki przed utleniaczami. Nawilża i uelastycznia skórę, skutecznie wspiera proces odnowy komórkowej.



 
MOJA OPINIA:
W moim przypadku podrażneinei faktycznie zniknęło i zaczerwienienia zostały złagodzone.
Cera stała się gładka i elastyczna z poczuciem komfortu.
Regeneracja naskórka -TAK miałam miejscami szorstką skórę i suche skórki, które zostały nawilżone i zregenerowane a twarz była gładka.
Rewelacja - faktycznie ekspresowe łagodzenie i kojenie.


Normalna cena to 6.99zł,ale szykuje się promocja w Biedronce i będzie za ok.3.99zł, więc naprawdę warto wypróbować. POLECAM!!!!
Super na ekspresowe zabiegi przed imprezkami karnawałowymi!!!!
Nie przepadałam za maseczkami w płacie,ale ta mi bardzo odpowiada:)

 

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie mam jej teraz pod ręką, bo przydałaby mi się jak nic. Moje lico ma jakieś gorsze dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dniach będzie w Biedronce także warto zrobić zapas na takie dni właśnie....
      POZDRAWIAM:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja nie przepadałam,ale ta jest super:) chyba jednak polubię!

      Usuń
  3. ja nie przepadam a ta ciekawa jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie przepadałam,ale tą polecam:)

      Usuń
  4. A miałam kupic niedawno coś takiego, chyba włąśnie w Biedrze... Skuszę się następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)