piątek, 6 grudnia 2013

Pyszny napój dla Świetego Mikołaja o smaku...............

SZARLOTKI!!!!!!!

HoHoHo.....
Byłyście grzeczne?
Zostawiacie Mikołajowi mleko i ciastka?

Dziś chciałam podzielić się z Wami przepisem a raczej pomysłem na mega szybki i pyszny napój:

 
Czego potrzebujemy:
 
*jogurt naturalny
*mleko
*jabłka
*cynamon
*blender
 



Napój wygląda i smakuje pysznie:)

 
 
Był już u Was Mikołaj???
 
Jeśli macie o tym posty zostawcie mi link w komentarzy, chętnie pooglądam prezenty:):):)
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To na pewno Ci posmakuje:) Jest pyszny!!!

      Usuń
  2. Nie lubie cynaminu w proszku, zdecydowanie wole laski cynamonu,jesli juz go uzywam(a robie to tylko podczas przygotowywania grzanego piwa). Ale sak banan z mlekiem i jogurtem bym pochlonela ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię w proszku.
      To jest jabłko,ale z bananem tez robię :)

      Usuń
  3. Uwielbiam jabłka i cynamon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bo to połączenie jest pyszne!!!!

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)